مدتی پیش «اکوایران» از جزییات یک فایل که در آن از مناطق پایلوت برای ساخت هتل در پارک‌های جنگلی نام برده شده بود، گزارشی منتشر کرد. در ان گزارش قید شده بود که هتل‌ها در پارک‌های جنگلی مانع بزرگی به اسم سازمان منابع طبیعی دارند. نوید خاصه باف، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی اما […]

مدتی پیش «اکوایران» از جزییات یک فایل که در آن از مناطق پایلوت برای ساخت هتل در پارک‌های جنگلی نام برده شده بود، گزارشی منتشر کرد. در ان گزارش قید شده بود که هتل‌ها در پارک‌های جنگلی مانع بزرگی به اسم سازمان منابع طبیعی دارند. نوید خاصه باف، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی اما در پاسخ به پرسش اکوایران درباره سرانجام این مجوزها و احتمال ساخت هتل در پارک جنگلی گفت: هیچ مجوزی هنوز صادر نشده زیرا هنوز طرح نهایی نشده است.

او ادامه داد: «مطالعات نشان می‌دهد به دلیل کمبود منابع آبی و هزینه‌های بالایی که نگهداشت جنگل دارد، متاسفانه به بخشی از فضاهای جنگلی شهر تهران آسیب میرسد. یکی از راه‌های نجات این فضاها سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.»

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران درباره ساخت هتل در بوستان‌های جنگلی تاکید کرد: «هنوز طرح نهایی نشده و به همین دلیل هم هیچ مجوزی صادر نشده اما روز گذشته با یک مجموعه فاخر که اسم آن را قید نمی‌کنم جلساتی در مورد ساخت هتل‌های جنگلی داشتیم.»

او در ادامه درباره سایر هتل‌ها در شهر تهران هم توضیحاتی داد.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]