واکنش شورا به قتل پاکبان شهرداری
واکنش شورا به قتل پاکبان شهرداری

اکوایران:سخنگوی شورای شهر تهران درخصوص قتل پاکبان منطقه ۲ تاکید کرد که شورا این پرونده را پیگیری می کند.

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در در جلسه امروز شورای شهر تهران در ارتباط با حادثه تلخ برای یکی از نیروهای پاکبان شهرداری منطقه ۲ گفت: همزمان با روز ۲۲ بهمن یکی از همکاران ما از بالای یک پل سقوط کرده و فوت کرد و ضمن تسلیت به خانواده این عزیز و سایر همکارانش اعلام کرد که شورای شهر به صورت ویژه پیگیر این حادثه است.

نادعلی ادامه داد: فوت این پاکبان توسط مجموعه انتظامی و قضایی در حال پیگیری است و اعضای شورای شهر تهران نیز آن را به صورت مدام پیگیری می‌کنند.

وی تصریح کرد: قطعاً ما قدر همکاران خدوم بویژه همکاران پاکبان خود را می‌دانیم و همانطور که گفته شد ابعاد مختلف این حادثه را پیگیری خواهیم کرد.

نرجس سلیمانی؛ رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در تذکری در خصوص فرآیند کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها گفت: وزارت کشور آیین‌نامه‌ای را در قالب التزام به اجرای کمیسیون ماده ۱۰۰ به استانداران سراسر کشور ابلاغ کرده است و تذکر بنده به شهرداری تهران این است که فرآیند کمیسیون ماده ۱۰۰ را مطابق با آیین‌نامه وزارت کشور انجام بدهد.

وی گفت: انتظار داریم که شهرداری تهران در یک بازه زمانی ۶ ماهه گزارشی را در قالب این کمیسیون به اعضای شورا ارائه کند.

میثم مظفر عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در ارتباط با عدم پیشرفت فیزیکی احداث سرای محله زهتابی واقع در منطقه ۱۷ است تذکر داد وگفت:  این پروژه جزو پروژه‌های مصوب شورای شهر تهران بوده است که از سال گذشته شروع و تا امروز تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ضمن انتقاد از عدم پیشرفت پروژه اشاره شده گفت: کندی را در پیشرفت این پروژه شاهدیم اگر چه شهرداری تهران سال گذشته در قالب پروژه‌های محلات و مناطق اقدامات خوبی را انجام داده است اما انتظار ما این است که هر چه سریع‌تر شهردار منطقه ۱۷ گره‌های پیش‌روی پیمانکار را برطرف و این پروژه به نتیجه برسد.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]