وی با بیان اینکه شورا به دو بخش منتقدین و موافقین آقای زاکانی تقسیم شده است، یادآور شد: بارها و بارها ۹ نفر از اعضای شورا به شهردار تذکر دادند اما چه اتفاقی افتاد؟ به هر حال شهروندان قرار است قضاوت کنند. اقراریان با اشاره به نگرانی ها در خصوص انتخاب خودروها به عنوان تاکسی […]

وی با بیان اینکه شورا به دو بخش منتقدین و موافقین آقای زاکانی تقسیم شده است، یادآور شد: بارها و بارها ۹ نفر از اعضای شورا به شهردار تذکر دادند اما چه اتفاقی افتاد؟ به هر حال شهروندان قرار است قضاوت کنند.

اقراریان با اشاره به نگرانی ها در خصوص انتخاب خودروها به عنوان تاکسی برقی، خاطرنشان کرد: چند ابهام وجود دارد که آیا این خودروها استانداردهای لازم را برای بهره برداری به عنوان تاکسی دارند یا خیر؟ شیوه بهره برداری و خدمات پس از فروش این خودروها به چه شکل است؟ بنده از همه کارشناسان درخواست می کنم که اقدامات شهرداری تهران در این حوزه را ارزیابی کنند.

او با تأکید بر اینکه منتقدین حق دارند نقد کنند و از پرسنل می خواهیم که نگران نباشند، گفت: اعضای شورا و شهردارها آمدند و رفتند و کارمندان هنوز هستند. از آنها می خواهیم به عنوان نقدکنندگان اصلی وارد صحنه شوند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]