آیا خرید ارز دیجیتال سرمایه گذاری مناسبی برای آینده ارز دیجیتال است؟
آیا خرید ارز دیجیتال سرمایه گذاری مناسبی برای آینده ارز دیجیتال است؟
صنعت کریپتو طی سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته است و توانسته که توجه مردم دنیا را به سمت خود جلب کند. اغلب کارشناسان و تحلیلگران بازارهای مالی بر این باور هستند که ارزهای دیجیتال در آینده جایگاه ویژه‌ای خواهند داشت و یک گزینه‌ی ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری هستند.
فهرست خبر اقتصادی آیا خرید ارز دیجیتال سرمایه گذاری مناسبی برای آینده ارز دیجیتال است؟

نکته اینجاست که ارزهای دیجیتال تنوع زیادی دارند و با اهداف مختلف روانه بازار می‌شوند. بنابراین اگر قصد سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال را دارید باید بهترین آن‌ها را برای این کار انتخاب نمایید. در این مقاله بهترین ارزهای دیجیتال برای حفظ ارزش پول را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین ارزهای دیجیتال برای حفظ ارزش پول

بهترین ارزهای دیجیتال برای حفظ ارزش پول

بهترین ارزهای دیجیتال برای حفظ ارزش پول

ارزهای دیجیتال با توجه به نوساناتی که دارند، یک گزینه جذاب برای ترید و سرمایه‌گذاری تلقی می‌شوند. هر یک از ارزهای موجود در بازار ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارد. از جمله این ارزها می‌توان به بیت کوین، اتریوم، سولانا، متیک و کاردانو اشاره کرد. هر یک از ارزهای دیجیتال نام برده در طول روز می‌توانند نوسان قیمت بی‌نهایت داشته باشند. به این ترتیب نوسان قیمت ارزهای دیجیتال اگر چه یک مزیت است، مشکل هم تلقی می‌شود، درست مانند یک شمشیر دولبه!

به همین دلیل دسته دیگری از ارزهای دیجیتال با هدف حفظ ارزش دارایی‌ها به وجود آمده‌اند. این ارزها که اصطلاحاً استیبل کوین نامیده می‌شوند توسط یک دارایی ارزشمند همچون دلار، طلا، پول فیات و کالاهای گران قیمت پشتیبانی می‌شوند. قیمت استیبل کوین‌ها ثابت است و همین موضوع باعث می‌شود که معامله‌گران بدون نگرانی از بابت افت قیمت دارایی‌های خود را به استیبل کوین تبدیل کنند.

به این معنی که زمانی که پیش بینی می‌کنید بازار اصلاح قیمت در پی خواهد داشت، رمزارزهای خود را به استیبل کوین تبدیل می‌کنید تا دارایی شما تحت تاثیر اصلاح قیمت قرار نگیرد.

از استیبل کوین‌های محبوب بازار می‌توان به تتر، یو اس دی سی، دای، پکسوس گلد و یو اس دی دی اشاره کرد. همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که قیمت ارزهای دیجیتال بر اساس قیمت دلار تغییر پیدا می‌کند. بنابراین شما با خرید و فروش استیبل کوین می‌توانید از نوسانات بازار کریپتو در امان بمانید و ارزش دارایی‌های خود را در زمان نوسان شدید بازار حفظ کنید. همچنین برای اطلاع از اینکه از ابتدا تتر چگونه بازار ارز دیجیتال را متحول کرد مقاله مربوط به آن را مطالعه کنید.

ارزهای آینده دار در سال ۲۰۲۴

ارزهای آینده دار در سال 2024

ارزهای آینده دار در سال ۲۰۲۴

۲۰۲۴ یک سال مهم و حیاتی برای ارزهای دیجیتال است چرا که امسال رمز ارزها بیش از پیش در معرض توجه هستند و جزو دارایی‌های ارزشمند دنیا به‌شمار می‌رود. پس اگر قصد سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال را دارید باید ارزهای آینده دار در سال ۲۰۲۴ را بشناسید. از این ارز‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین

بیت کوین به‌عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال همیشه در لیست سبد‌های سرمایه‌گذاری رمز ارز قرار می‌گیرد. بیت کوین ویژگی‌ها و مزایای بسیار زیادی دارد و همیشه نشان داده است که یک دارایی ارزشمند برای سرمایه‌گذاری بلند مدت است.

هم اکنون که بیت کوین در شرف رویداد هاوینگ قرار دارد بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است و انتظار می‌رود که بیت کوین در سال ۲۰۲۴ رشد چشمگیری داشته باشد؛ بنابراین اگر قصد سرمایه‌گذاری کم ریسک برای بلند مدت را دارید، بیت کوین بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

اتریوم

اتریوم یکی دیگر از ارزهای محبوب بازار است و به‌عنوان رهبر آلت کوین‌ها شناخته می‌شود. اتریوم ارز دیجیتال بومی شبکه بلاک چین اتریوم است و مزایای بسیار زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان ایجاد قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز در بستر آن اشاره کرد. بهره‌مندی از این مزایا سبب شده است که اتریوم به‌عنوان اصلی‌ترین رقیب بیت کوین در نظر گرفته شود و گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری باشد.

اتریوم از زمان آغاز سال ۲۰۲۴ رشد قابل توجهی داشته است و انتظار می‌رود که همچنان به رشد خود ادامه دهد. بنابراین طبیعی است که اتریوم در لیست بهترین ارزهای دیجیتال آینده دار در سال ۲۰۲۴ قرار بگیرد.

تتر

تتر یکی دیگر از ارزهای آینده دار در سال ۲۰۲۴ مخصوصا برای ایرانی‌ها به‌شمار می‌رود. تتر مزایای بسیار زیادی دارد و بیشترین حجم معاملات روزانه را به خودش اختصاص داده است. این موضوع نشان می‌دهد که معامله‌گران بازار کریپتو توجه ویژه‌ای به تتر دارند. با توجه به نوسانات ارزی در ایران، قطعا با خرید تتر از صرافی ایرانیکارت و نگهداری آن می‌توانید سود قابل توجهی به دست آورید. چرا که خرید تتر نسبت به دلار در ایران، مزیتی مانند نداشتن مالیات، چالش نگهداری کمتر و … را دارد.

تون کوین

تون کوین یکی از جدیدترین ارزهای دیجیتال بازار است که سر و صدای زیادی به پا کرده است. این ارز تحت عنوان ارز دیجیتال تلگرام شناخته می‌شود. تون کوین با بهره‌مندی از اکوسیستم قدرتمند و ارائه ویژگی‌های جذاب یک دارایی ارزشمند برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۴ به‌شمار می‌رود.

ریپل

ریپل یک شبکه پرداخت جهانی است که به‌عنوان یک پل ارتباطی میان کاربران کریپتو و بانک‌ها طراحی شده است. شبکه ریپل از سرعت بالایی برخوردار است و به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند تراکنش‌های خود را به‌صورت شفاف و با کارمزد پایین انتقال دهند. پس اگر قصد خرید ارز دیجیتالی آینده دار در سال ۲۰۲۴ را دارید، بهتر است ریپل یکی از گزینه‌های شما باشد.

ورلد کوین

ورلد کوین جزو پروژه‌های محبوب کریپتو است که توسط سم آلتمن، خالق چت جی پی تی طراحی شده است. این ارز به‌صورت خلاقانه یک سیستم احراز هویت یکپارچه و غیرمتمرکز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ارز دیجیتال ورلد کوین از زمان پیدایش خود رشد قابل توجهی داشته است. با این حال اگر مشکلات قانونی مربوط به ورلد کوین برطرف شود، این ارز رشد خیره کننده‌ای را تجربه خواهد کرد.

کاردانو

ارز دیجیتال کاردانو یک سرمایه‌گذاری مطمئن در سال 2024

ارز دیجیتال کاردانو یک سرمایه‌گذاری مطمئن در سال ۲۰۲۴

کاردانو یک بلاک چین غیرمتمرکز است که در سپتامبر ۲۰۱۷ راه‌اندازی شده است. این شبکه با هدف ارائه یک سیستم کارآمد نسبت به بیت کوین، اتریوم و سایر بلاک چین‌ها رونمایی شد.

کاردانو از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کند و شرایط لازم برای ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز را برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند. ارز دیجیتال کاردانو به‌عنوان قاتل اتریوم شناخته می‌شود. کاربران با استفاده از این ارز می‌توانند تراکنش‌های خود را به‌صورت سریع و ارزان انجام دهند.

در حالت کلی اگر به دنبال یک دارایی ارزشمند برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۴ هستید، کاردانو هم انتخاب عاقلانه‌ای خواهد بود.

سخن پایانی

شواهد نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری بلند مدت روی ارزهای دیجیتال مستعد رشد، یک کار هوشمندانه است و می‌تواند زندگی افراد را متحول کند. بنابراین اگر قصد سرمایه‌گذاری مطمئن در سال ۲۰۲۴ را دارید، ارزهای دیجیتال گزینه ایده‌آلی برای شما وجود دارند.

در این مقاله بهترین ارزهای دیجیتال برای حفظ ارزش پول را به شما معرفی کردیم. ایرانیکارت به‌عنوان صرافی پیشرو در زمینه ارزهای دیجیتال از بیش از ۱۰۰۰ رمز ارز مختلف پشتیبانی می‌کند و یک گزینه ایده‌آل برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال به‌شمار می‌رود. شما می‌توانید تمام ارزهای معرفی شده در مقاله را از طریق صرافی ایرانیکارت با کمترین نرخ کارمزد خریداری کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]