به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، همزمان با ادامه جنگ بین رژیم صهیونیستی و حماس،  منابع خبری عصر شنبه به وقت تهران گزارش کردند که نظامیان آلمان در قبرس برای استقرار در خاورمیانه در حالت آماده باش هستند. به نوشته وبگاه «پراودا» آلمان برای کمک به تخلیه شهروندان آلمانی از فلسطین اشغالی آماده است […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، همزمان با ادامه جنگ بین رژیم صهیونیستی و حماس،  منابع خبری عصر شنبه به وقت تهران گزارش کردند که نظامیان آلمان در قبرس برای استقرار در خاورمیانه در حالت آماده باش هستند.

به نوشته وبگاه «پراودا» آلمان برای کمک به تخلیه شهروندان آلمانی از فلسطین اشغالی آماده است تا بیش از ۱۰۰۰ نظامی  در خاورمیانه مستقر کند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ویژه نیروی دریایی آلمان در حال حاضر در قبرس در حالت آماده باش بوده و آماده استقرار در خاورمیانه هستند.

این  در حالی است که رسانه‌ها  گزارش کردند که نیروی هوایی ایالات متحده در راستای کمک به ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد هواپیماهای خود را در پایگاه نظامی نزدیک «آتن» پایتخت یونان مستقر کند.  پایگاه شهر «الفسینا» قرار است به مرکز حمل و نقل برای هواپیماهای نظامی آمریکا برای کمک به رژیم اسرائیل تبدیل شود.قرار است بین ۵ تا ۸ هواپیمای «سی-۱۳۰ هرکولس» در این پایگاه هوایی مستقر شوند.

این اقدامات در حالی صورت می‌گیرد که پنتاگون در واکنش به جنگ رژیم صهیونیستی و حماس، نیروهای بیشتری به شرق مدیترانه و خاورمیانه منتقل می‌کند.

«لوید آستین» وزیر دفاع امریکا  به تازگی  دستور استقرار سامانه‌های پدافند موشکی «پاتریوت» را در پایگاه‌های غرب آسیا صادر کرد.

صدر اعظم آلمان اخیرا در نشستی در شهر «برلین» از تداوم حمایت از رژیم صهیونیستی و اوکراین خبر داد.  «اولاف شولتز» صدراعظم آلمان در جریان همایش اقتصادی آلمان و اوکراین که در شهر «برلین» برگزار شد، گفت که حمایت کشورش از (رژیم) اسرائیل بر کمک‌رسانی به اوکراین تاثیری نخواهد داشت.

وزارت دفاع آلمان اعلام کرده که قصد دارد توانایی‌های واکنش خود را در خاورمیانه تقویت کند و یک ستاد در قبرس برای برنامه ریزی  در این زمینه ایجاد  کرده است. وزارت خارجه آلمان اعلام کرده که با وجود درگیری بین رژیم اسرائیل و حماس، هنوز چند هزار شهروند آلمانی در خاورمیانه هستند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]