ورود دادگستری استان تهران به بحث سرقت‌های رخ داده در بلوار کتابخانه ملی
ورود دادگستری استان تهران به بحث سرقت‌های رخ داده در بلوار کتابخانه ملی

معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران از اقدامات ویژه جهت جلوگیری از سرقت‌های گزارش شده در بلوار کتابخانه ملی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، ابوالفضل نیکوکار معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران با اشاره به دریافت گزارش‌های مردمی و رسانه‌ای در خصوص سرقت‌های پی در پی در این مسیر، از اقدامات ویژه جهت جلوگیری از سرقت در بلوار کتابخانه ملی خبر داد.

نیکوکار بیان کرد: در خصوص انتشار خبری مبنی بر وقوع سرقت در بلوار کتابخانه ملی تهران، به معاون پیشگیری از وقوع جرم و پیگیری حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب تهران جهت بررسی و پیگیری این موضوع ماموریت ویژه داده شد.

معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع از دادسرای مربوطه خواسته شد تا با دعوت نماینده کتابخانه ملی و کلانتری محل نسبت به راهکار مناسب و اتخاذ راهکار‌هایی از جمله پیشگیری وضعی و انتظامی اقدام شود.

وی گفت: جهت ایجاد امنیت مستمر در این منطقه بنا شد تا با نصب دوربین، همکاری حراست کتابخانه، نصب کیوسک، حضور دائمی گشت موتوری و خودرویی از سوی کلانتری از اقدامات سارقان جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]