کتاب «آرمان عزیز»، روایت‌هایی از زندگی شهید «علی‌وردی» رونمایی شد
کتاب «آرمان عزیز»، روایت‌هایی از زندگی شهید «علی‌وردی» رونمایی شد

کتاب «آرمان عزیز» روایت‌هایی از زندگی شهید «آرمان علی‌وردی» پنج شنبه ۴ آبان ماه در تهران با حضور مسئولان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، کتاب «آرمان عزیز» روایت‌هایی از زندگی طلبه بسیجی آرمان علی‌وردی امشب پنجشنبه ۴ آبان در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س) سپاه تهران بزرگ رونمایی شد.

این کتاب در مراسم نخستین سالگرد شهید آرمان علی وردی که با حضور سردار حسن زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ و سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رو نمایی شد.

 

 

کتاب «آرمان عزیز»، روایت‌هایی از زندگی شهید «علی‌وردی» رونمایی شد

در این مراسم سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران اظهار کرد: پیروزی‌های درخشان امت اسلام در فلسطین که عظمت و ابهت اسلام را به رخ جهان کشید و نظقه عطفی در نظم نوین جهانی شد را تبریک عرض می‌کنم.

وی گفت: الان این گونه در مقابل چشم دنیا وحشیانه مردم رو بمباران می‌کنند این‌ها به زن و کودک هم رحم نمی‌کنند اینطور وحشیانه جنایتکارانه اقدام می‌کنند، رهبر بزرگوار فرمودند هر کس از مردم غزه یاد کند و از اقتدار و عظمت آنها نگوید جفا کرده است، یک طرف مظلومیت بی‌انتها و یک طرف اقتدار و عظمت است که همین موارد هم در شهادت مظلوم آرمان عزیز است.

 

به گزارش فارس: در راستای کنگره شهدای ملی پایتخت، نخستین مراسم یادبود شهید آرمان علی وردی که در اغتشاشات سال پاییز سال گذشته توسط آشوبگران به شهادت رسیده بود، در حسینیه فاطمه الزهرا(س)  سپاه تهران بزرگ برگزار شد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]