کشف و انهدام ۱۵ هزار لیتر روغن موتور تقلبی در غرب تهران
کشف و انهدام ۱۵ هزار لیتر روغن موتور تقلبی در غرب تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۲ کارگاه تولید و توزیع روغن موتور و روغن ترمز تقلبی به میزان ۱۵ هزار لیتر و یک کارگاه تولید مواد شوینده غیربهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲ کارگاه تولید و توزیع روغن موتور و روغن ترمز تقلبی خودرو به میزان ۱۵ هزار لیتر توسط پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران کشف و منهدم شد.

وی گفت: کالاهای کشف شده به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده و از مواد غیراستاندارد استفاده کرده و با نام‌های تجاری معتبر ترکیب و بسته‌بندی می‌کردند که این اقدام علاوه بر سودجویی تهدیدی بر سلامت شهروندان و خسارت به خودرو‌ها بوده است. 

فرمانده انتظامی غرب استان تهران به کشف مقادیر زیادی مواد شوینده غیربهداشتی اشاره کرد و افزود: مقدار ۴۰۰ گونی ۲۰ کیلویی به صورت فله و ۳۰۰ کارتن مواد شوینده به ارزش یک میلیارد تومان که در ظروف پر شده و آماده عرضه به بازار بود، در شهریار کشف و کارگاه پلمب شد.

کشف و انهدام ۱۵ هزار لیتر روغن موتور تقلبی در غرب تهران

 

وی ادامه داد: در این عملیات‌ها سه کارگاه پلمب و چهار نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی و دو دستگاه خودرو توقیف شد. 

عزیزی ضمن قدردانی از مردم و همکاری با پلیس گفت: از شهروندان تقاضا داریم در خرید کالاها هشیار بوده و دستگاه‌های تولیدی و نظارتی نظارت بیشتر داشته‌باشند تا از تولید و توزیع آن جلوگیری شود. 

وی تاکید کرد: شهروندان هرگونه تخلف، احتکار، تقلب و سودجویی‌های نامشروع را به پلیس اطلاع دهند تا با سودجویان برخورد لازم صورت گیرد.

پایان پیام/۶۷۰۷۵/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]