شب یلدای متفاوت در مسجد جامع آبشناسان
شب یلدای متفاوت در مسجد جامع آبشناسان

شب یلدای امسال در مسجد جامع آبشناسان رباط‌کریم، به همت متولیان و خیران، در جمع بی‌سرپناهان پناه گرفته در مسجد، رنگ و لعاب دیگری داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط‌کریم، حجت‌الاسلام حمید سرمدی امام جماعت مسجد جامع آبشناسان رباط‌کریم اظهار کرد: با کمک خیران و نیک‌اندیشان مسجد را تبدیل به یک گرمخانه برای بی‌سرپناهان کردیم، در این گرمخانه‌ انواع خدمات و حمایت‌ها، از جای خواب گرفته تا حمام و خوراک و سلمانی رایگان است.

وی با بیان اینکه تعداد بی‌سرپناهان در این مسجد به‌طور متوسط ۴۰ نفر است، گفت: شب گذشته و در شب یلدای امسال، رنگ و لعاب شب یلدا برای مسجد ما با سال‌های قبل فرق می‌کرد.

امام جماعت مسجد جامع آبشناسان افزود: یکی دو ماهی است که مسجد ما مهمانان جدیدی دارد و در این شب سعی کردیم شب یلدا را کنار خانواده جدید مسجد جامع آبشناسان بگذرانیم.

سرمدی ادامه داد:  شب یلدا برای بچه‌های گرمخانه سخت است چون اکثرا کنار خانواده نیستند و یا سرپناهی ندارند که دور هم باشند ولی امسال همه سر سفره شب یلدای مسجد جامع آبشناسان بودند و با هم این شب را جشن گرفتند.

وی عنوان کرد: خودشان اطلاع نداشتند اما همین که متوجه شدند مسجد برایشان برنامه دارد خیلی خوشحال شدند و بعضی‌ها اشک در چشمانشان جمع شد. بچه‌های کوچکی که با دیدن آجیل شب یلدا ذوق کردند و کلی خوشحال شدند و بچه‌های مسجد هم با خوشحالی خواهران و برادران و بچه‌های گرمخانه خوشحال شدند.

امام جماعت مسجد جامع آبشناسان ابراز کرد: خوشحالیم که شب یلدای ما در مسجد خیلی قشنگ برگزار شد و از خیران هم تشکر می کنیم.

شب یلدای متفاوت در مسجد جامع آبشناسان

شب یلدای متفاوت در مسجد جامع آبشناسان

 

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]