دشمن با ترفندهای رسانه‌ای بدنبال مشارکت حداقلی در انتخابات است
دشمن با ترفندهای رسانه‌ای بدنبال مشارکت حداقلی در انتخابات است

امام جمعه پردیس گفت: دشمن ترفندهایی رسانه‌اى را براى مشارکت حداقلى‌ به کار می‌برد و باید در این زمینه هوشیار عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی‌ امام جمعه پردیس بعدازظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته این شهرستان که در مسجد الغدیر فاز۴ ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت باسعادت ام الائمه حضرت فاطمه‏ زهرا(س)، روز زن و بزرگداشت مقام مادر، اظهار کرد: خدای حکیم هفت شأن برای زن مقرر فرموده‌اند که شامل، شأن عبودیت و بندگی برای خدا، شأن مودتی(پیروی و نصرت عاشقانه) برای ولیّ الهی، شأن دختری برای والدین، شأن نقش‌آفرینی برای خانواده(خواهر، عمه، خاله و غیره) با توجه به سنت بسیار محوری صله‌رحم در فرهنگ اسلام، شأن همسری برای شوهر، شأن مادری برای فرزندان و شأن نقش‌آفرینی برای جامعه می‌شود.

وی ضمن تسلیت سومین سالگرد ارتحال عمار انقلاب، فقیه مجاهد و انقلابی آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی گفت: شاید بتوان گفت مهمترین بار زمین‌مانده، اسلامی‌سازی علوم انسانی بود که آیت‌الله مصباح یزدی پس از پیروزی انقلاب اسلامی آن را برداشتند.

امام جمعه پردیس با اشاره به محاسبات غلط رژیم صیهونیستی در یک اقدام تروریستی و شهادت سیدرضی موسوی ابراز کرد: این ترور با هدف توسعه عملیات در خارج از نوار غزه توسط رژیم‌ صهیونیستی صورت می‌گیرد و این ترور نشانگر آن است که صهیونیست‌ها به بن‌بست رسیده‌اند و سعی می‌کنند عملیات را به کشورهای حوزه مقاومت گسترس بدهند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: صهیونیست‌ها علاوه بر حماس، تحت فشار انصارالله یمن، حزب‌الله لبنان و حشدالشعبی عراق هستند و برای فرار از این مخمصه به‌دنبال انتقال بحران به خارج از منطقه درگیری‌اند.

وی با بیان اینکه این ترور یعنی ۸۰ روز ناکامی و شکست برای رژیم صهیونیستی عنوان کرد: صهیونیست‌هایی که فکر می‌کردند نهایتاً دو هفته‌ای کار حماس تمام است، امروز عملاً در غزه زمین‌گیر شده‌اند و نیروی زمینی رژیم صهیونیستی وارد غزه شده و سربازان آن‌ها بدترین روزهای زندگی خود را می‌گذرانند و به هیچ‌یک از اهداف خود نرسیده‌اند.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه این رژیم با کشتار بیش از ۲۰ هزار نفر از مردم غزه، فقط به‌دنبال رفع عطش خود با خون هستند، اضافه کرد: اما رژیم صهیونیستی و ارباب وحشی‌اش بدانند که انتقام، قطعی و انقضاءناپذیر است و منتظر یک مجازات پشیمان‌کننده باشند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اهمیت انتخابات برای کشور، تاکید کرد: تحول با انتخاباتِ پرشور و رقابتی میسر می‌شود و در زمان دو ماهه باقی مانده به انتخابات باید بدانیم انتخاباتی داریم که تحول‌آفرین، مانع استبداد و باعث حل مشکلات کشور است؛ اما دشمن ترفندهایی رسانه‌اى را براى مشارکت حداقلى‌ به کار می‌برد و باید در این زمینه هوشیار عمل کنیم.

وی با اشاره به تأسیس مرکز مستقل رسیدگی به امور مساجد با نام شهید مفتح در شهرستان پردیس گفت: یکی از دغدغه‌ها و ضرورت‌های شهرستان پردیس، استقلال مرکز رسیدگی به امور مساجد بود که با پیگیری‌های صورت گرفته و با عنایت شورای سیاست‌گذاری و مرکز رسیدگی به امور مساجد این اتفاق رخ داد و مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان پردیس به‌صورت مستقل در پردیس با مدیریت حجت الاسلام کیانی‌ها آغاز به کار کرد.

وی تصریح کرد: امیدواریم که تمام دغدغه‌های مردم مبنی‌بر افزایش تعداد مساجد در مناطق مورد نیاز برطرف شود، زیرا امروز حدوداً ۴۳ باب مسجد داریم که می‌بایست به بیش از دو برابر افزایش پیدا کند.

امام جمعه پردیس افزود: فعال‌شدن ۲۳ مساجد تعطیل در شهرستان داریم، همچنین مساجدی که نیمه‌تعطیل و یا فعالیت دیگری به جز نماز جماعت با تعداد اندکی از مردم ندارند باید اولویت داشته باشد و فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی گسترده‌ در این مساجد آغاز و با تهیه نقشه راه مساجد، مساجدی میدان‌دار و پویا در شهرستان داشته باشیم.

حجت‌الاسلام حسینی ضمن بیان مطالبات مردمی در شهر بومهن خاطرنشان کرد: فارغ از اتفاقات خوب رخ داده اما پهنه‌ی بومهن با زایش مشکلات جدیدتر، خطرناک‌تر و با آسیب‌زائی بیشتری مواجه شده است و باید عنوان کرد، عدم تعیین و تکلیف اسناد مالکیتی زمین‌های شهر بومهن باعث شده مردم بین اداره ثبت و شهرداری پاسکاری و سرگردان شوند.

وی اضافه کرد: شهرداری سند می‌خواهد و اداره ثبت جواز که هیچ‌کدام هم کار مردم را به‌خاطر منع قانونی راه نمی‌اندازند و بنده نیز برای این مرتب از نمایندگان مجلس می‌خواستم که به این شهرستان بیایند که مشکلات این چنینی را ببینند و از طریق قانون نسبت به حل آن اقدام کنند.

امام جمعه پردیس ابراز کرد: با ورود قانون جلوی ساخت‌وساز غیرمجاز گرفته می‌شود، رشوه میدان‌دار نخواهد بود و مردم نیز بدون خدمات گاز، برق و آب نمی‌مانند.

حجت السلام حسینی افزود: اخیرا شنیده‌ایم که بحث بام‌فروشی در شهر بومهن درحال باب شدن است و اگر صحت داشته باشد، مسؤولان باید یک اقدام اساسی و فوری انجام بدهند.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]