دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 20298
  • 27 آگوست 2023 - 14:11
  • 173 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت سکه امروز یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲

قیمت سکه امروز یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲
قیمت سکه امروز یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲

اکوایران: امروز یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲، قیمت سکه امامی تا پیش از ظهر روندی کاهشی از خود نشان داد اما از حوالی ۱۱ افزایشی شد و در نهایت تا ساعت ۱۴:۰۰ در قیمت‌هایی نزدیک به قیمت‌های دیروز خود قرار گرفت.

به گزارش اکوایران، سکه امامی امروز نیز در کانون صرافان کاهشی بود و تا حوالی ساعت ۱۴:۰۰، در حدود قیمت ۲۷ میلیون و ۷۵۰ قرار گرفت. این یعنی قیمت رسمی اعلامی برای سکه امامی از سوی کانون صرافان ۲۰۰ هزار تومان امروز نسبت به دیروز ریخت. در همین مرجع رسمی، قیمت نیم سکه و قیمت ربع سکه به‌ترتیب حدود ۱۴ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان و ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان درج شد. البته گفتنی است که دیگر مراجع رسمی قیمت‌دهی و البته بازار آزاد از حوالی ظهر روند کاهشی خود را از دست داده و دوباره افزایشی شدند. 

درهمین‌ حال، قیمت‌های اتحادیه طلا و سکه، برای سکه‌ امامی، نیم سکه و ربع سکه دقیقا با قیمت‌های مشابه روز پیش از خود در ساعت ۱۴:۰۰ برابر شدند تا دوباره تمامی این کالاهای ارزشی در اعداد رند قرار بگیرند. این اتحادیه قیمت سکه امامی را ۲۸ میلیون تومان، قیمت نیم سکه را ۱۵ میلیون تومان، و قیمت ربع سکه را ۱۰ میلیون تومان اعلام کرد.

معاملات غیررسمی سکه و طلا، امروز یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲، حکایت از آن داشت که در ابتدای روز تا حوالی ظهر قیمت کاهشی بود و به‌نظر می‌رسید کانال ۲۷ میلیونی در حال تثبیت است. اما با نزدیک‌شدن به ظهر قیمت به سقف این کانال بازگشت. در نهایت تا لحظه تنظیم این گزارش (ساعت ۱۴:۰۰) سکه امامی در سقف کانال ۲۷ میلیونی و برخی اوقات در کف کانال ۲۸ میلیون تومانی در بازار آزاد فروخته شد.

نیم سکه و ربع سکه نیز در بازار آزاد مسیر مشابهی را طی کردند و در نهایت، به‌ترتیب در سقف کانال ۱۴ میلیون و ۹ میلیون ایستادند. نیم سکه بعضا تا کف کانال ۱۵ میلیون هم پیش رفت. به‌این‌ترتیب، در بازار آزاد قیمت نیم سکه و ربع سکه با زمان مشابه در دیروز نسبتا برابر شد و سکه امامی مختصری افزایش یافت.

جزییات بیشتر مربوط به قیمت‌های دلار، یورو، سکه، نیم سکه و ربع سکه را در اکوایران دنبال کنید.

پیش بینی قیمت دلار امروز شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
06 مه 2024

پرویزیان و فرزین چهره بازار ارز شدند

معامله‌گران می‌گویند بازار ارز و سکه به سطوح حمایتی رسیدند ولی فعلا جان صعود پرقدرت ندارند. در انتهای هفته گذشته قیمت دلار و سکه با کاهش در کانال‌های پایینی تثبیت دادند، قیمت دلار هرات در انتهای هفته به کانال ۶۰ هزار تومان آمد و در ۶۰ هزار و ۶۰۰ تومان بسته شد. در روز یکشنبه […]

نخستین عملکرد مثبت ETF «گِرِی اسکیل» پس از راه‌اندازی 06 مه 2024

نخستین عملکرد مثبت ETF «گِرِی اسکیل» پس از راه‌اندازی

اکوایران: داده‌ها حاکی از آن است که ETF شرکت گری اسکیل برای نخستین‌بار پس از راه‌اندازی شاهد جریان ورودی سرمایه بوده است.

عاقبت نرخ نیما چه خواهد شد؟/ کوچکترهای بورس پرطرفدار شدند 05 مه 2024

عاقبت نرخ نیما چه خواهد شد؟/ کوچکترهای بورس پرطرفدار شدند

اکوایران: فشارها بر بانک مرکزی برای افزایش نرخ نیما افزایش یافته است در چنین شرایطی عاقبت نرخ نیما چه خواهد شد ؟

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.