شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 26377
  • 17 سپتامبر 2023 - 20:13
  • 147 بازدید
  • ۰ دیدگاه

بازار رمزارز انتظار تصمیم «فدرال رزرو»

بازار رمزارز انتظار تصمیم «فدرال رزرو»
بازار رمزارز انتظار تصمیم «فدرال رزرو»

اکوایران: تحلیل‌گران معتقدند قیمت بیت‌کوین در روزهای آینده تحت تأثیر تصمیم جدید بانک مرکزی آمریکا درخصوص چگونگی نرخ بهر قرار خواهد گرفت.

به گزارش اکوایران، بیت‌کوین در روز یکشنبه (۲۶ شهریور) حدود ۲۶ هزار دلار و ۵۰۰ سنت قیمت‌گذاری شد تا پس از افزایش قیمت این رمزارز در روزهای اخیر،‌ قیمت آن کمی کاهش یابد.

به نوشته «کوین تلگراف»، دو روز پیش قیمت بیت‌کوین به ۲۶ هزار دلار و ۸۸۰ سنت رسیده بود که بهترین عملکرد آن از نظر قیمت در ماه سپتامبر محسوب می‌شود. از سوی دیگر،‌ معامله‌گران بازار رمزارز مشتاقانه منتظر تصمیم آتی بانک مرکزی آمریکا (فدرال رزرو) هستند که در روزهای آینده اعلام می‌شود. قرار است در جلسه ۲۹ شهریور فدرال رزرو، چگونگی تغییر نرخ بهره مشخص شود،‌ اما پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد مقامات بانک مرکزی آمریکا تغییری در این نرخ ایجاد نخواهند کرد. یک بررسی نشان داده احتمال اینکه فدرال رزرو تصمیمی بگیرد که شگفتی بازار را در پی داشته باشد،‌ تنها ۲ درصد است.

تحلیل‌گران همچنین معتقدند جلسه آتی فدرال رزرو و تصمیمات مبتنی بر نرخ بهره می‌تواند باعث بی‌ثباتی قیمت بیت‌کوین شود،‌ اما این رمزارز در کوتاه‌مدت همچنان بین ۲۵ تا ۲۷ هزار دلار معامله خواهد شد.

آخرین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده های «اینوستینگ»، قیمت بیت‎کوین طی امروز یکشنبه از ۲۶ هزار دلار و ۴۳۸ سنت تا ۲۶ هزار دلار و ۶۱۴ سنت نوسان داشته است. تغییر قیمت بیت‎کوین طی ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت این رمزارز حدود ۶۰ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت اخیر ۶ میلیارد و ۵۲ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته، ۳٫۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

همچنین قیمت اتریوم طی امروز از ۱۶۲۰ دلار و ۸۷ سنت تا ۱۶۳۵ دلار نوسان داشته است. تغییر قیمت اتریوم طی ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت این رمزارز حدود ۴ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات اتریوم طی ۲۴ ساعت اخیر ۲ میلیارد و ۷۰ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته، ۰٫۳۷ درصد افزایش پیدا کرده است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
سکه تمام رکورددار رشد هفتگی/ سکه گرمی بیشترین زیان را ثبت کرد 10 مه 2024

سکه تمام رکورددار رشد هفتگی/ سکه گرمی بیشترین زیان را ثبت کرد

اکوایران: در رکود هفتگی بازار ارز و طلا سکه امامی رکورددار رشد هفتگی و سکه یک گرمی پرچمدار سقوط شد.

10 مه 2024

رمزارزها بازار طلا را کنترل می‌کنند؟

طلا به وضعیت اقتصاد جهان وابسته است. بسیاری از دولت ها پشتوانه پولی خود را براساس فلزات گرانبها قرار می دهند. اخیرا با رشد نرخ جهانی طلا، بازار کریپتو و بیت کوین شروع به افزایش کرد. یکی از ابزارهایی که آمریکا از آن استفاده می کند که سرمایه گذاران به طلا روی نیاورند، بازار کریپتو […]

نظر کارشناسان درباره تغییر قیمت ‌بیت‌کوین در بلندمدت 10 مه 2024

نظر کارشناسان درباره تغییر قیمت ‌بیت‌کوین در بلندمدت

اکوایران: با وجود نوسانات بیت‌کوین در هفته‌های اخیر، کارشناسان نسبت به چشم‌انداز بلندمدت قیمتی این ارز دیجیتال نگاه مثبتی دارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.