دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 34000
  • 16 اکتبر 2023 - 14:12
  • 133 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار امروز ۲۴ مهر ۱۴۰۲/ ادامه افت قیمت دلار و سکه

قیمت دلار امروز ۲۴ مهر ۱۴۰۲/ ادامه افت قیمت دلار و سکه
قیمت دلار امروز ۲۴ مهر ۱۴۰۲/ ادامه افت قیمت دلار و سکه

اکوایران: قیمت دلار در بازار آزاد امروز همچنان در کانال ۵۰ هزار تومان قرار دارد و تا حوالی ساعت ۱۳ امروز رقم ۵۰ هزار و ۴۵۰ تومان برای آن به ثبت رسیده است. قیمت سکه امامی نیز با کاهش ۳۵۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل در سطح ۲۸ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان قرار گرفته است.

قیمت‌های رسمی

به گزارش اکوایران، قیمت دلار و دیگر ارزها در مرکز مبادله ارز و طلا امروز نیز روند افزایشی روز گذشته خود را در پیش گرفته است.

قیمت دلار امروز، دو‌‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در ادامه روند افزایشی روز گذشته، دومین تغییر چهار تومانی را به ثبت رسانده و در سطح ۴۱ هزار و ۲۱۴ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو نیز امروز بدون نوسان نسبت به روز گذشته معادل ۴۳ هزار و ۳۳۳ تومان اعلام شده است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۲۲ تومان بر تابلو درج شده که نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۴۶۷ تومان، ۳۹ هزار و ۳۹۴ تومان و ۱۰ هزار و ۲۰۲ تومان درج شده است.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار امروز دو‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ (تا حوالی ساعت ۱۳:۰۰) در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری نسبت به مرکز مبادله ارز و طلا قرار دارد.

 قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۹ هزار تومانی با قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا و در ادامه روند کاهشی روز گذشته، امروز همچنان در کانال ۵۰ هزار تومانی و (تا حوالی ساعت ۱۳) در سطح ۵۰ هزار و ۴۵۰ تومان قرار گرفته است.

قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه

در سایت اتحادیه طلا، قیمت سکه امامی امروز دوشنبه ۲۴ مهر (تا حوالی ساعت ۱۳) از سقف کانال ۲۸ میلیون تومان فاصله گرفته و با کاهش ۳۵۰ هزار تومانی در سطح  ۲۸ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان قرار گرفته است.

قیمت نیم سکه نیز همچنان در کانال ۱۵ میلیون تومانی قرار دارد و رقم ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای آن درج شده که نسبت به روز گذشته ۲۵۰ هزار تومان افت داشته است.

قیمت ربع سکه نیز با کاهش ۱۲۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته رقم ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
29 آوریل 2024

سفر همزمان فرزین و بلینکن سوژه دلار تهران

معامله‌گران می‌گویند بعد از سقف جنگی به کف تزریقی رسیدیم. بازار ارز و سکه در روز یکشنبه هم بر مدار کاهش بود و همچنان شاهد ریزش کانالی در قیمت دلار و سکه هستیم.  همزمانی سفر وزیر اقتصاد و ریس بانک مرکزی جمهوری اسلامی به عربستان با سفر بلینکن در روز دوشنبه و سه‌شنبه به این […]

29 آوریل 2024

اولویت‌‌بندی وزارت صمت برای تخصیص دلار و ریال

وزیر صمت به این نکته نیز اشاره کرد که تسهیلات به شرکت‌‌هایی تعلق می‌گیرد که به دنبال افزایش تولید و صادرات هستند و تولیدات آنها بیشتر دانش‌بنیان است و محصولات خود را با ریال تولید می‌کنند و وابستگی کمتری به واردات و صرف ارز دارند. برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در کنار دومین اجلاس […]

صندوق‌های قابل معامله عامل افت قیمت بیت‌کوین؟ 29 آوریل 2024

صندوق‌های قابل معامله عامل افت قیمت بیت‌کوین؟

اکوایران: صندوق‌های قابل معامله بیت‌کوین در هفته منتهی به ۷ اردیبهشت، سرمایه خروجی قابل توجهی را ثبت کردند؛ عاملی که بر قیمت بیت‌کوین نیز تأثیرگذار بوده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.