‌به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ سعید راستی گفت: در پی شکایات ۱۷۴ نفر از اعضای تعاونی مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره)، با توجه به حساسیت خبر، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ویژه مأموران عملیات این پلیس قرار گرفت. وی افزود: در پیگیری‌های پلیس مشخص شد پس از گذشت مدتی، شرکت […]

‌به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ سعید راستی گفت: در پی شکایات ۱۷۴ نفر از اعضای تعاونی مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره)، با توجه به حساسیت خبر، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ویژه مأموران عملیات این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در پیگیری‌های پلیس مشخص شد پس از گذشت مدتی، شرکت مورد نظر به تعهدات خود عمل نکرده و با پیگیری دقیق مأموران، یک متهم دخیل در این کلاهبرداری میلیاردی شناسایی و دستگیر شد و متهم با مشاهده مستندات و مدارک پلیسی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه متهم به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد گفت: توصیه همیشگی پلیس به عنوان خدمتگزار مردم در این لباس مقدس این است که به هیچ عنوان تا قبل از بررسی و تحقیقات لازم به اینگونه وعده‌های فریبنده که مردم را به طمع می‌اندازند اعتنا نکنند و در صورت مواجهه با چنین مواردی پلیس را در جریان بگذارند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]