چگونه می‌توانیم خرید جک پارکینگ مناسبی داشته باشیم؟ این سوالی است که شاید در ذهن خیلی از افراد باشد و ما می‌خواهیم که پاسخ این سوال را در مقاله گردآوری شده زیر به صورت جامع در اختیارتان قرار دهیم؛ پس با ما همراه باشید و ادامه مطلب را از دست ندهید. چگونه یک جک پارکینگ […]

چگونه می‌توانیم خرید جک پارکینگ مناسبی داشته باشیم؟ این سوالی است که شاید در ذهن خیلی از افراد باشد و ما می‌خواهیم که پاسخ این سوال را در مقاله گردآوری شده زیر به صورت جامع در اختیارتان قرار دهیم؛ پس با ما همراه باشید و ادامه مطلب را از دست ندهید.

چگونه یک جک پارکینگ مناسب بخریم؟

اگر شما هم قصد دارید که برای درب ساختمان یا پارکینگ خود یک جک اتوماتیک خریداری کنید، بهتر است در زمان خرید یا قبل از آن نکات زیادی را مدنظر داشته باشید تا بتوانید یک جک پارکینگ مناسب را تهیه نمایید و برخی از این نکته ها به بیان موارد ذکر شده زیر هستند.

میزان تردد شبانه روزی

 با توجه به بررسی های به عمل آمده، میزان تردد از درب پارکینگ اصلی ترین فاکتوری است که قبل از خرید جک پارکینگ باید به آن توجه زیادی گردد و می‌توان گفت که در این مسئله در نظر گرفتن تعداد واحدهای یک ساختمان حائز اهمیت می‌باشد؛ زیرا تردد در ساختمان به تعداد ساکنین بستگی دارد و از مشخصه های مهم یک جک پارکینگ نیز تعداد دفعات حرکت آن در ساعت است.

در بسیاری از ساختمان هایی که تردد زیاد است اگر به میزان باز و بسته شدن درب توجه زیادی نشود و جک مناسب تردد انتخاب نگردد، موتور بازوهای به کار رفته در جک داغ می‌شوند و به مرور زمان از کار می‌افتند. بنابراین باید در انتخاب برند و قدرت جک بسیار توجه نماییم. در این میان جک پارکینگ فک یکی از بهترین برندهای درب اتوماتیک پارکینگ می باشد.

پس نتیجه می‌گیریم که به هر میزان که تردد از درب پارکینگ یک ساختمان بیشتر باشد برای آن درب می‌بایست یک جک مخصوص انتخاب شود و درب هایی که تردد در آن ها بالا است باید برایشان جک پارکینگ هیدرولیک نصب گردد.

چگونه یک جک پارکینگ مناسب بخریم؟

وزن درب پارکینگ

دومین پارامتر مهمی که در انتخاب جک پارکینگ توجه به آن حائز اهمیت است، وزن درب پارکینگ و ریموت پارکینگ می‌باشد.

باید بدانید که هر جک یا موتور به کار رفته در این ابزارها قدرت پشتیبانی از یک وزن مخصوص را دارند و شما اگر فکر می‌کنید که درب ساختمانتان سنگین وزن است و عرض زیادی دارد، باید جکی را انتخاب کنید که قدرت تحمل و کشش آن از وزن درب بالاتر باشد.

به این نکته توجه داشته باشید بازوهایی که توان بیشتری نسبت به درب دارند خریدشان اصلا توصیه نمی‌شود؛ زیرا اگر درب بسیار سبک و جک بسیار قدرتمند باشد، یک سری ارتعاشات روی درب ایجاد می‌شود که ممکن است برای مصرف کنندگان آزار دهنده باشد.

عرض درب ورودی پارکینگ

در ویژگی های فنی تمام جک های پارکینگی دو عامل وجود دارد که توجه به آن حائز اهمیت است که یکی از آن‌ها پشتیبانی بیشتر عرض هر لنگه و دیگری پشتیبانی از حداکثر وزن هر لنگه می‌باشد؛ به عبارت ساده تر، پایه جلویی جک می‌بایست تا میانه های هر لنگه درب را پوشش دهی کند و از سوی دیگر آنقدر هم نامیزان نباشد که جک از خود درب بزرگتر شود.

اگر بازوها کوتاه و درب عرض بیشتری داشته باشد، این امکان وجود دارد که که فشار زیادی به بازوها وارد شود و درب به راحتی باز گردد.

به این نکته توجه داشته باشید که این مورد برای درب های تک لنگه و کشویی هم صحت دارد؛ زیرا عریض بودن زیاد درب کشویی موجب می‌شود که موتور جک بیشتر فعالیت داشته باشد و سریعتر از کار بیفتد.

چگونه یک جک پارکینگ مناسب بخریم؟

توجه به بودجه

هزینه‌ای که برای خرید جک پارکینگ در نظر گرفته‌اید نیز در انتخاب یک جک مناسب نقش بسزایی دارد.

اگر شما بخواهید محصولاتی را با حداقل بودجه ۱۰ ملیون تومانی خریداری کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از برندهای ایرانی یا چینی این جک ها استفاده نمایید و در صورت بهره گیری از این مارک ها می‌بایست که به میزان تردد و وزن درب توجه زیادی داشته باشید.

اگر شما بودجه بیشتری را برای خرید یک جک پارکینگ در نظر دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از جک های خارجی استفاده کنید؛ چرا که این مارک از جک ها از لحاظ سطح کیفی و عملکردی بسیار بهتر از کالاهای مشابه ایرانی یا چینی هستند و به صورت تضمین شده و به همراه گارانتی در اختیارتان گذاشته می‌شوند.

شرایط و محدودیت های ساختمانی

در نظر گرفتن شرایط و محدودیت های ساختمانی از دیگر مواردی هستند که به شما کمک می‌کنند جک پارکینگ مناسب را خریداری کنید.

در واقع روان بودن و حرکت آسوده درب در میزان فشاری که بر آن وارد می‌شود بسیار موثر است؛ پس می‌توان نتیجه گرفت شمالی یا جنوبی بودن ساختمان تاثیر حائز اهمیتی بر انتخاب جک می‌گذارد و این احتمال وجود دارد که میزان حرکت درب و جهت آن با محدودیت روبرو شود.

به این نکته توجه کنید که فضای ساختمان نیز می‌تواند موجب شود که انتخاب شما بین جک بازویی یا ریلی تغییر کند؛ اگر شما از موتور جک ریلی قصد استفاده دارید، باید به فضای جانبی مورد نیاز آن توجه ویژه‌ای نمایید و به غیر از آن این احتمال وجود دارد که فضای داخل پارکینگ شما نتواند اجازه استفاده از جک بازویی را بدهد.

سخن پایانی

در مقاله تالیف شده فوق، تمام نکاتی که به شما کمک می‌کرد که یک جک پارکینگ مناسب خریداری کنید را در اختیارتان قرار دادیم؛ با در نظر داشتن نکات گفته شده و استناد بر آن‌ها در زمان خرید می‌توانید یک جک پارکینگ مناسب برای درب خود انتخاب نمایید. شما عزیزان می توانید برای تعمیر جک پارکینگ خود به صورت شبانه روزی از طریق تعمیرکاران جک پارکینک و راهبند اقدام نمایید.

به این نکته توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید به مدت طولانی از جک پارکینگ بدون وجود هیچ اختلال یا مشکی استفاده کنید، حتما جک های پارکینگ برندهای خارجی معتبر را خریداری نمایید؛ زیرا آن‌ها دارای گارانتی هستند و به صورت تضمین شده در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرند.

گروه تولیدی ایمنی فک از شرکت های معتبر در زمینه واردات و فروش انواع جک های پارکینگ داخلی و خارجی می‌باشد که شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از این محصولات را در تمام برندها با اطمینان از اصالت کالا، به طور مستقیم و بدون واسطه و با بهترین کیفیت و قیمت از این مجموعه به طور حضوری یا اینترنتی خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

لازم به ذکر است که از طریق شماره تلفن های موجود در صفحه می‌توانید با مشاوران این مجموعه جهت دریافت قیمت جک پارکینگ و مشاوره رایگان در خصوص استفاده این محصولات ارتباط برقرار نمایید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]