به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، تلویزیون رسمی سوریه بعدازظهر امروز (۱۳ مهر) از حمله پهپادی به مراسم فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان دانشکده نظامی در استان حمص خبر داد و گفت که این حمله تلفاتی زیادی به جا گذاشته است. وزارت دفاع سوریه نیز اعلام کرد: «سازمان‌های تروریستی مراسم فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان دانشکده افسری را در حمص […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، تلویزیون رسمی سوریه بعدازظهر امروز (۱۳ مهر) از حمله پهپادی به مراسم فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان دانشکده نظامی در استان حمص خبر داد و گفت که این حمله تلفاتی زیادی به جا گذاشته است.

وزارت دفاع سوریه نیز اعلام کرد: «سازمان‌های تروریستی مراسم فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان دانشکده افسری را در حمص با پهپادهای حامل مواد منفجره و پس از پایان مراسم هدف قرار دادند».

در بیانیه این وزارتخانه آمده است: «این حمله موجب شهادت تعدادی از غیرنظامیان و نظامیان و دهها زخمی در بین اهالی از جمله زنان و کودکان شد. این یک عمل تروریستی بی سابقه است و به زودی و با قدرت به سازمان‌های تروریستی هر کجا که باشند، پاسخ خواهیم داد».

وزارت دفاع سوریه تأکید کرد: «طراحان و عاملان این اقدام جنایت‌کارانه هزینه سنگینی پرداخت خواهند کرد».

رسانه های سوریه از افزایش حمله تروریستی پهپادی به مراسم فارغ التحصیلی دانشکده افسری استان حمص به ۶۶ کشته و ۱۹۰ زخمی خبر دادند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]