آخرین خبر از سامانه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی/بلاتکلیفی بازنشستگان تا کی ادامه دارد؟
آخرین خبر از سامانه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی/بلاتکلیفی بازنشستگان تا کی ادامه دارد؟

حسن ایزدان آخرین خبر از سامانه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی را اعلام کرد.

به گزارش نبض بازار،بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران درباره وضعیت  سامانه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی اطلاع رسانی کرد.

حسن ایزدان (بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران) در تماس با ایلنا، از خلف وعده سازمان در زمینه ثبت نام وام ضروری بیست میلیون تومانی انتقاد کرد.

او گفت: طبق وعده‌هایی که داده بودند قرار بود سامانه ثبت نام وام از دیروز (بیستم آبان ماه) باز شود و ثبت نام تا پایان ماه ادامه داشته باشد اما متاسفانه تا این لحظه سامانه باز نشده و تلاش بازنشستگان برای ثبت نام با این عبارت مواجه می‌شود که «فعلاً ثبت نام امکانپذیر نیست».

ایزدان با بیان اینکه بازنشستگان بلاتکلیف مانده‌اند؛ افزود: طبق وعده‌هایی که قبلاً داده بودند این ماه نوبت سازمان تامین اجتماعی‌ست که برای ثبت نام وام سامانه را باز کند اما متاسفانه به این وعده عمل نکردند.

بازرس کانون بازنشستگان تهران اضافه کرد: از روز گذشته بازنشستگان مرتب با کانون تماس می‌گیرند و خواستار توضیحات هستند؛ امیدواریم تامین اجتماعی در این زمینه توضیح بدهد که چرا بازنشستگان برای یک وام بیست میلیون تومانی باید بلاتکلیف و سرگردان شوند؟

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]