معرفی فستیوال های روسیه در سال ۱۴۰۳
معرفی فستیوال های روسیه در سال ۱۴۰۳
شرکت در فستیوال های روسیه که هر کدام در زمان خاص و به‌دلیل به‌خصوصی برگزار می‌شوند یکی از مهم‌ترین دلایل گردشگران برای حضور در این کشور به‌شمار می‌آید.

در واقع شناخت این فستیوال‌ها از آن‌ جایی اهمیت دارد که بتوانید در صورت تمایل، خود را در زمان مناسب به این کشور برسانید و در مراسم مورد نظر شرکت کنید.

جشنواره گله گوزن‌ها از مهیج‌ترین فستیوال های روسیه

فستیوال گله گوزن‌ها بیشتر در مناطقی برگزار می‌شود که هنوز پایبند آداب‌ورسوم سنتی هستند. پس اگر قصد شرکت در آن را دارید باید خود را به حومه و مناطق دور از شهر برسانید. یکی از روش‌های آسان برای شرکت در این فستیوال، رزرو تور روسیه است.

برای اینکه اطلاعات خود را درخصوص زمان برگزاری تورهای مختلف این کشور افزایش دهید بهتر است به صفحه تور روسیه مراجعه کنید. این کار در کنار شناخت فستیوال‌های مختلف روسیه، باعث رزرو بهترین تور و حضور به‌موقع در روسیه می‌شود.

این مراسم شامل بخش‌های مختلفی مانند اسکی با گوزن و همچنین گوزن‌رانی است و معمولا دانش‌آموزان یا جوانان تمایل بیشتری برای شرکت در آن دارند. ازجمله فعالیت‌هایی که می‌توانید در این مراسم انجام دهید باید به کمک‌های داوطلبانه، شرکت در مسابقات، میل‌کردن خوراکی‌های خوشمزه و همچنین تماشای مسابقه‌ها اشاره کرد.

جشنواره گله گوزن‌ها از مهیج‌ترین فستیوال های روسیه

هفته عید پاک از محبوب‌ترین فستیوال های روسیه

تاریخ برگزاری جشنواره عید پاک در روسیه، متفاوت با کشورهای دیگر است. پس اگر می‌خواهید برای شرکت در این فستیوال خود را به روسیه برسانید باید به‌دنبال رزرو تورهای برگزارشده در اواخر آوریل باشید.

در هفته عید پاک، کارناوال‌های خیابانی برگزار می‌شود و افراد با شرکت‌ در آن‌ها می‌توانند انواع غذا و دسر خوشمزه محلی را میل کنند. توریست‌هایی که در زمان برگزاری فستیوال عید پاک در روسیه حضور دارند می‌توانند به‌همراه مردم بومی، به صرف خوراکی‌های خوشمزه بپردازند و از آن‌ها لذت ببرند.

فستیوال ماسک طلایی مسکو از قدیمی‌ترین فستیوال‌ های روسیه

ماسک طلایی از جشنواره‌های تاریخی کشور روسیه به‌شمار می‌آید که مدت‌زمان اجرای آن نیز طولانی است. در این فستیوال، نمایش‌ها و تئاترهایی اجرا می‌شود که بیشترین تمرکز آن‌ها روی نشان‌دادن فرهنگ، تاریخ و هنر کشو روسیه است.

به همین دلیل نیز نام آن را فستیوال ماسک طلایی گذاشته‌اند. درصورتی‌که به تاریخ علاقه‌مند هستید و مشتاقید نمایش‌هایی به سبک قدیمی مشاهده کنید تا شما را با قدمت و فرهنگ روسیه آشنا ‌کنند، بهتر است سفر خود را به ماه‌های مارس و آوریل موکول کنید.

فستیوال روز پیروزی ازمراسم‌های ملی روسیه

ازآنجایی‌که فستیوال روز پیروزی، یک جشنواره ملی است برای مردم بومی اهمیت بیشتری دارد. بااین‌حال توریست‌های زیادی ترجیح می‌دهند در این فستیوال شرکت کنند. اگر شما نیز از این دسته افراد هستید باید در تاریخ ۹ می در میدان سرخ روسیه حضور داشته باشید.

در واقع این فستیوال جشنی است که برای پیروزی ارتش سرخ در برابر ارتش نازی‌ها برگزار می‌شود. رژه نیروهای ارتشی از مهم‌ترین بخش‌های این مراسم به‌شمار می‌آید. همچنین آتش‌بازی از جذابیت‌های دیگر فستیوال روز پیروزی است.

جشنواره سال نو از مهم‌ترین فستیوال های روسیه

اگر سرمای زمستان شما را اذیت نمی‌کند بهتر است خود را در تاریخ ۳۱ دسامبر تا ۱ ژانویه به روسیه برسانید تا امکان حضور در فستیوال سال نو را داشته باشید. این جشنواره ملی، از مهم‌ترین فستیوال‌های روسیه به‌شمار می‌آید و با شرکت در آن می‌توانید خاطرات جذابی برای خود رقم بزنید.

با توجه به اینکه تا زمستان و سال نوی میلادی جدید، وقت زیادی باقی مانده ممکن است اخذ ویزا را به روزهای پایانی قبل‌از سفر موکول کنید. اما در این زمان احتمال افزایش تقاضا وجود دارد. پس بهتر است با مراجعه به صفحه ویزای روسیه از مدت‌زمان اخذ آن اطلاع یابید تا در زمان مناسب اقدام کنید.

اگر در فستیوال سال نو خود را به میدان سرخ برسانید می‌توانید شاهد رقص و شادی مردم این کشور باشید. همچنین امکان میل کردن خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های لذیذ برای شما فراهم می‌شود. ضمن اینکه می‌توانید برای ساعت‌های طولانی به تماشای آتش‌بازی باشکوه بپردازید و یک تجربه عالی از سفر خود به‌دست بیاورید.

جشنواره ارتودکس از مهم‌ترین فستیوال های روسیه

تاریخ برگزاری کریسمس روسیه مانند جشن عید پاک، با دیگر کشورها متفاوت است و مردم این کشور ۷ ژانویه را به برگزاری جشن می‌پردازند. دلیل نام‌گذاری این روز به نام کریسمس ارتودکس نیز به این موضوع مرتبط است.

جشنواره ارتودکس از مهم‌ترین فستیوال های روسیه

در برخی کشورها با ورود به سال جدید دیگر جشنواره به‌خصوصی برگزار نمی‌شود. این در حالی است که آغاز سال نو در روسیه شروعی دوباره برای یک‌سال پر از فستیوال‌های جذاب به‌شمار می‌آید.

جشن کریسمس در تمام شهرهای روسیه به بهترین شکل ممکن برگزار می‌شود. اگر در این زمان به این کشور سفر کنید شاهد شهرهایی چراغانی با تزئینات کریسمس خواهید بود که جلوه بسیار زیبا و نورانی دارند. به همین دلیل این جشنواره را یکی از محبوب‌ترین‌ فستیوال‌های روسیه معرفی می‌کنند.

شب های روشن از محبوب‌ترین فستیوال های روسیه

شب‌های سفید به پدیده‌ای گفته می‌شود که در آن به‌دلیل ناهماهنگی بین ماه، خورشید و زمین فاصله آفتاب تا چند شهر روسیه کم می‌شود. نتیجه این پدیده که در برخی کشورهای دیگر نیز رخ می‌دهد گرگ‌ومیش شدن هوا و عدم تاریکی مطلق آسمان در شب است.

شب های سفید روسیه در بهار محبوبیت زیادی دارند. در واقع شروع این پدیده از اواخر خرداد آغاز می‌شود و تا اواسط تیرماه ادامه‌دارد. به همین دلیل است که تورهای بهار و تابستان روسیه از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

اگر قصد رزرو تور شب های سفید روسیه در بهار را دارید اما هنوز برای اخذ ویزا یا خرید بلیط اقدامی نکرده‌اید بهتر است از آژانس‌های مسافرتی معتبر کمک بگیرد. آژانس نهال گشت با ارائه انواع تور مسافرتی روسیه به شما در داشتن سفری آسان و مهیج در زمان برگزاری فستیوال‌های مختلف ازجمله شب‌های روشن کمک می‌کند. برای مشاوره قبل از سفر می‌توانید با شماره ۱۸۳۰-۰۲۶ تماس بگیرید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]