تور ارزان استانبول / ۴ شب اقامت در استانبول چقدر خرج دارد؟
تور ارزان استانبول / ۴ شب اقامت در استانبول چقدر خرج دارد؟

بررسی قیمت تور هوایی استانبول از تهران را در این گزارش بخوانید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، می‌توان گفت که استانبول معروف‌ترین شهر ترکیه است که در دنیا هم با این شهر زیبا شناخته می‌شود. در این خبر به معرفی شهر استانبول و هزینه سفر به آن می‌پردازیم.
استانبول بزرگ‌ترین شهر ترکیه، دروازه اروپا و پایتخت فرهنگ این کشور است. این کلان‌شهر، سومین شهر توریستی دنیا محسوب می‌شود و یکی از مقصدهای سفر پرطرفدار برای ایرانی‌ها است. ساده‌ترین و بی‌دردسرترین راه برای سفر به بزرگ‌ترین شهر ترکیه رزرو تور استانبول از میان انواع تور ترکیه است. آژانس‌های مسافرتی مختلف کشور، پکیج‌های متنوعی در بازه‌های زمانی مختلف عرضه می‌کنند که می‌توانید به‌صورت آنلاین آن‌ها را رزرو کنید.
بعد از سفر به استانبول کجا برویم؟
استانبول پر از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری است. زیبایی این شهر زبانزد جهانیان است و مکان‌های دیدنی آن بی‌شمارند.
مسجد ایاصوفیه
برای معماران و تاریخ‌شناسان نام استانبول با ایاصوفیه پیوند خورده‌ است. ایاصوفیه شاهکار معماری بیزانس است و در طی قرن‌های متمادی گوناگون‌ترین آدم‌ها را به خود دیده است. ایاصوفیه ابتدا یک کلیسا بود که به دستور ژوستینین یکم – امپراطور روم شرقی- بنا شد و هزاران سال مسیحیان در آن عبادت می‌کردند.
کاخ توپکاپی
این کاخ به دستور سلطان محمد ساخته شد و به مدت ۴۰۰ سال اقامتگاه پادشاهان عثمانی بوده که امروزه به موزه تبدیل شده است. چیزی که اهمیت کاخ توپکاپی استانبول را صدچندان می‌کند، این است که آثار ارزشمندی همچون عبا، دندان و شمشیر پیامبر در آن به نمایش گذاشته شده است.
مسجد سلطان احمد، یادگار آبی عثمانی
این مسجد یکی از متمایزترین و منحصربه‌فردترین مساجد ترکیه است، مسجدی که قرار بوده شکوه و عظمت سلطان احمد را به تصویر بکشد و در مقابل مسجد ایاصوفیه قد علم کند. بنابراین معماران آن سنگ تمام گذاشتند و این جلال و شکوه فوق‌العاده را برای ابد جاودانه کردند.
برج گاتالا
برج گاتالا (Galata Tower Istanbul) یا گاتالا کوله سی یک عینک برای شماست که استانبول و جزیره زیبای پارایم آدا را از بالا ببینید. به‌خصوص اگر خورشید بالای سرتان در حال طلوع یا غروب باشد، تمام شکوه و زیبایی‌های استانبول یک طرف و غروب دریا از تنگه بسفر یک جذابیت فوق‌العاده‌ای دارد.
از دیگر جاذبه‌های استانبول می‌توان به میدان تقسیم، سالن شب ترکی، خانه خوش آشام، مسجد سلیمانیه، آب‌انبار باسیلیکا و … اشاره کرد.
هزینه چهار روز اقامت در هتل‌های استانبول چقدر می‌شود؟
اگر قصد دارید که از طریق تور هوایی راهی استانبول شوید، در ادامه قیمت تور ۴ روزه استانبول را بررسی می‌کنیم.
هزینه اقامت در هتل Grand Deniz Hotel در یک اتاق دو تخته ۷ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان هزینه دارد. این در حالی است که قیمت اقامت در اتاق یک تخته ۹ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان اعلام شده است.
در ادامه قیمت دیگر هتل‌ها را در جدول زیر با جزییات می‌خوانید؛
*لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده در جدول مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز متفاوت باشد.*

پکیج و قیمت تور ۴ روزه استانبول ویژه اسفندماه ۱۴۰۲

هتل
درجه هتل
هزینه اتاق دو تخته
هزینه اتاق یک تخته
کودک با تخت
کودک بدون تخت

Grand Deniz Hotel
۳ ستاره
۷,۴۲۰,۰۰۰
۹,۴۱۰,۰۰۰
۷,۲۱۰,۰۰۰
۶,۵۰۰,۰۰۰

Boutique Hotel ۲۴
۳ ستاره
۸,۴۴۰,۰۰۰
۱۰,۱۸۰,۰۰۰
۸,۴۴۰,۰۰۰
۶,۷۰۰,۰۰۰

Oriella
۳ ستاره
۸,۷۰۰,۰۰۰
۱۰,۷۰۰,۰۰۰
۸,۴۴۰,۰۰۰
۶,۷۰۰,۰۰۰

Atro
۴ ستاره
۹,۴۰۰,۰۰۰
۱۲,۰۹۰,۰۰۰
۸,۴۴۰,۰۰۰
۶,۷۰۰,۰۰۰

Grand Halic Hotel
۴ ستاره
۹,۹۲۰,۰۰۰
۱۳,۱۴۰,۰۰۰
۸,۴۴۰,۰۰۰
۶,۷۰۰,۰۰۰

Elite World Hotel
۵ ستاره
۱۲,۹۴۰,۰۰۰
۱۷,۲۸۰,۰۰۰
۱۰,۴۸۰,۰۰۰
۶,۷۰۰,۰۰۰

Grand Cevahir
۵ ستاره
۱۴,۷۹۰,۰۰۰
۲۱,۱۴۰,۰۰۰
۹,۳۱۰,۰۰۰
۶,۷۰۰,۰۰۰

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]