حمید بهبهانی وزیر اسبق راه درگذشت
حمید بهبهانی وزیر اسبق راه درگذشت

حمید بهبهانی وزیر اسبق راه و ترابری در اثر بیماری درگذشت. وی در دولت نهم وزیر وزارتخانه سابق راه و ترابری بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، وی متولد  ۲۴ دی ماه سال ۱۳۱۹ در شیراز و دارای دکترا تخصصی عمران با گرایش حمل و نقل و ترافیک از دانشگاه “کینزول” فلوریدا و طی سال های ۱۳۵۶ تا ۱۳۶۹ به عنوان استادیار، و طی سال های ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۰ به عنوان دانشیار و از سال ۱۳۸۰ به بعد دارای کرسی استادی کامل در دانشگاه علم و صنعت ایران و در دولت محمود احمدی نژاد وزیر راه و ترابری  بود.
بهبهانی در دولت نهم وزیر راه و ترابری بود که پس از چند سانحه هوایی توسط مجلس استیضاح و برکنار شد. وی از حضور در جلسه استیضاح خود در مجلس خودداری کرده بود.
مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با صدور پیامی به شرح زیر درگذشت حمید بهبهانی وزیر اسبق راه و شهرسازی را تسلیت گفت و از خداوند متعال برای خانواده، دوستان و همکاران آن مرحوم صبر جمیل مسئلت کرد؛
خبر درگذشت دکتر حمید بهبهانی، وزیر اسبق وزارت راه و استاد دانشگاه که خدمات شایان توجهی را در دوره مسئولیت به یادگار گذاشتند موجب تأثر و تألم گردید.
اینجانب از خداوند متعال برای آن خدمتگزار پر تلاش کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رحمت واسعه الهی و برای خانواده داغدار و دوستان و همکاران آن مرحوم صبر جمیل مسئلت می نمایم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]