آربیتروم ترند شد / رادار نهنگ به سمت ARB
آربیتروم ترند شد / رادار نهنگ به سمت ARB

با توجه به عملکرد اخیر آربیتروم و پتانسیل رشد آن که توسط چند سیگنال مثبت، از جمله توصیه به خرید از شاخص همگرایی-واگرایی میانگین متحرک (MACD) و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه در ۱٫۵۴ دلار، تأیید شده است، در میان مدت یک روند صعودی برای این ارز دیجیتال قابل پیش‌بینی است.

در بحبوحه رشد کلی بازار ارزهای دیجیتال، پروژه‌های لایه دوم بار دیگر توجه نهنگ‌ها را به خود جلب کرده‌اند که از جمله این پروژه‌ها، می‌توان به آربیتروم (ARB) اشاره کرد.

به گفته تحلیلگران، یک چشم‌انداز خوش‌بینانه برای قیمت آربیتروم، افزایش آن به سطح مقاومت ۲٫۲۸ دلار، قبل از یک صعود قوی‌تر به سمت هدف ۲٫۸۰ دلاری است.

با توجه به عملکرد اخیر آربیتروم و پتانسیل رشد آن که توسط چند سیگنال مثبت، از جمله توصیه به خرید از شاخص همگرایی-واگرایی میانگین متحرک (MACD) و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه در ۱٫۵۴ دلار، تأیید شده است، در میان مدت یک روند صعودی برای این ارز دیجیتال قابل پیش‌بینی است.

از سوی دیگر، جستجوی پشتیبانی در محدوده ۱٫۳۷ دلار و مقاومتی که در میانگین متحرک ساده ۱۰ روزه در حدود ۲٫۰۳ دلار وجود دارد، باعث ایجاد شک و تردید در مورد روند آتی آربیتروم شده است. در این میان، خنثی بودن شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز نشان می‌دهد که یک عقب‌نشینی به سمت حمایت ۰٫۹۸ دلاری ممکن است.

در کل، پویایی بازار رمزارزها به سناریوهای جذابی برای آربیتروم در هر دو جهت صعود و نزول اشاره دارد. در زمان نگارش این خبر، آربیتروم با قیمت ۱٫۸۶ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته، یک افت ۶ درصدی داشته است.

شبکه آربیتروم چیست؟

شبکه آربیتروم به عنوان راهکار لایه دو اتریوم شناخته می‌شود که با هدف افزایش قابلیت‌های قراردادهای بلاک چین اتریوم طراحی و اجرا شده است. در واقع، افزایش کارمزدهای تراکنش‌های شبکه اتریوم منجر به توقف توسعه مستمر این بلاک چین شده و حالا با ظهور فناوری آربیتروم، معضل تراکنش‌های بسیار زیاد و هزینه‌های بالای این تراکنش‌ها در شبکه اتریوم، تا حد بسیار زیادی برطرف می‌شود.

پیاده‌سازی و اجرای تراکنش‌های شبکه اتریوم از طریق قراردادهای هوشمند انجام می‌شود؛ از طرفی دیگر، هزینه‌ای هم باید به عنوان پاداش برای افرادی که قراردادهای هوشمند را در دستگاه‌های خود ذخیره می‌کنند، در نظر گرفته شود.

زمانی که تعداد کاربران در شبکه افزایش می‌یابد، تعداد تراکنش‌ها هم برای پردازش، افزایش پیدا می‌کند. به این ترتیب، کارمزد تراکنش‌ها افزایش می‌یابد و ماینرها هم باید تمام مراحل ‌پیاده‌سازی قراردادهای هوشمند را در شبکه شبیه‌سازی کنند. تمامی این موضوعات، مقیاس‌پذیری شبکه را کاهش داده و محدود می‌کند و هر تراکنش برای پردازش، نیازمند صرف هزینه‌ای بالا است. البته کد و داده‌های مربوط به هرکدام از قراردادهای هوشمند در شبکه اتریوم باید به صورت عمومی منتشر شوند و چنانچه قراردادی از ویژگی پوشش حریم خصوصی برخوردار باشد، مشمول این قانون نخواهد شد.

توسعه‌دهندگان شبکه آربیتروم به عنوان یکی از راهکارهای مقیاس‌پذیری لایه دو اتریوم، این پروژه را با توکن اصلی آربیتروم یا همان ARB راه‌اندازی کردند و حالا ارز دیجیتال آربیتروم، در بین کاربران بازار رمزارزها، به عنوان یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال شناخته و معامله می‌شود.

توکن ARB به عنوان توکنی حاکمیتی برای شبکه‌ی آربیتروم معرفی شده و پس از راه‌اندازی، بسیاری از صرافی‌های بزرگ خارجی و داخلی مانند بیت‌ پین، این رمزارز را در پلتفرم خود فهرست کردند. براساس اطلاعات منتشر شده، تعداد کل عرضه توکن ARB، ده میلیارد واحد خواهد بود. اگر قصد خرید آربیتروم دارید، می‌توانید از بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی، برای این کار بیت پین اقدام کنید.

 

منبع:

رمزارز نیوز

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]