علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران می‌گوید: هیچ‌گونه فضایی با کاربری تجاری قرار نیست در اطراف مسجد پارک قیطریه ایجاد شود؛ چراکه با توجه به تلاش مدیریت شهری برای آسیب ندیدن فضای سبز بوستان، قرار است طوری برنامه‌ریزی شود که این مسجد و محدوده اطراف آن، موقعیت کوچکی را روی زمین اشغال کنند. قرار نیست […]

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران می‌گوید: هیچ‌گونه فضایی با کاربری تجاری قرار نیست در اطراف مسجد پارک قیطریه ایجاد شود؛ چراکه با توجه به تلاش مدیریت شهری برای آسیب ندیدن فضای سبز بوستان، قرار است طوری برنامه‌ریزی شود که این مسجد و محدوده اطراف آن، موقعیت کوچکی را روی زمین اشغال کنند. قرار نیست یک محدوده بزرگ برای ساخت مسجد یا فضای تجاری در اطراف آن اشغال شود.

او ادامه می‌دهد: در برخی مناطق کم‌برخوردار پایتخت در کنار مساجد کوچکی که خیران می‌سازند، بعضا مصوبه احداث واحدهای تجاری نیز داده می‌شود که بتوان با اجاره آن واحدها، چرخ اقتصاد مسجد را چرخاند و در بلندمدت هزینه‌های مورد نیاز مسجد را تامین کرد، اما درباره مسجد مد نظر در بوستان قیطریه، با توجه به موقعیت جغرافیایی آن، هیچ‌گونه برنامه یا مصوبه‌ای برای احداث واحدهای تجاری در اطراف این مسجد وجود ندارد.

نادعلی می‌گوید: در ماجرای پارک قیطریه دو قطبی کاذب به وجود آمده است و شهرداری قصد ندارد زورکی مسجد بسازد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]