سردار حسن‌زاده: قدرت درونی منجر به تولید قدرت بیرونی می‌شود
سردار حسن‌زاده: قدرت درونی منجر به تولید قدرت بیرونی می‌شود

همایش بزرگ اجرای فرمان اعتلای بسیج امروز با حضور فرمانده سپاه پاسداران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، همایش بزرگ اجرای فرمان اعتلای بسیج با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، احمد وحیدی وزیر کشور و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محد رسول الله تهران بزرگ در محل تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

فرمانده سپاه محد رسول الله تهران بزرگ در این جلسه بیان کرد: رهبر انقلاب می گفتند؛ باید اینطوری حرکت کنیم و آثار آن را امروز می بینیم ولی عده ای می گفتند نه اول برویم با آنها ببندیم و به آنها تکیه بدهیم. به قول رهبر انقلاب، عده ای معتقدند برویم آویزان بشویم؛ این جواب نمی دهد.

وی گفت: ما یک شبکه هستیم فقط ۹ هزار فرمانده هستیم، انسجام این شبکه باید اینطوری باشد که اگر امشب یک کلمه ای را در این شبکه خواستیم بگوییم فردا تمام بسیجی ها باید واقف آن کلمه باشند.

فرمانده سپاه محد رسول الله تهران بزرگ افزود: ۲۳۰۰ نفر فرمانده پایگاه خواهر و برادر در تهران داریم، از ظرفیت نیروی انسانی بسیج باید برای ایجاد حرکت های عمومی در جامعه استفاده کرد که تا کنون موفقیت های خوبی در این زمینه رقم خورده است.

سردار حسن زاده گفت: ما باید بتوانیم فرمان رهبری در ایجاد حرکتی عمومی برای رسیدن به گام دوم انقلاب را پیاده‌سازی کنیم.

وی بیان کرد: اگر در تهران یکپارچگی عمومی ایجاد شود، خیلی‌ها معتقدند به دنبال آن این اتفاق در کل کشور و جهان ایجاد می‌شود که امروز می‌خواهیم مقدمات آن را فراهم کنیم.

فرمانده سپاه محد رسول الله تهران بزرگ با بیان اینکه رهبری می‌فرمایند تاکید می‌کنم که بسیج پاره تن مردم است و هرگز نباید مصالح مردم را فراموش کند، گفت: چشم‌انداز بسیج استحکام بخشی درونی برای نقش آفرینی اثربخش و در تحقق مردم سالاری اسلامی، دولت سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی است.

سردار حسن زاده افزود: ما باید استحکام و قدرت درونی ایجاد کنیم که در این صورت تولید قدرت بیرونی اتفاق خواهد افتاد و ۴۵ سال است دعوا روی همین مسائل است که رهبری سال‌هاست روی این اصل تاکید دارند اما در این سال‌ها برخی افراد بدنبال وابستگی به خارج بودند.

وی گفت: گسترش و تعمیق گفتمان مقاومت و مردمی کردن دفاع و امنیت انقلاب اسلامی، تعالی سازمان و تقویت بعد نهادی و مردمی بسیج، راهبرهای  تحقق فرمان اعتلای ده ساله بسیج است که از جانب مقام معظم رهبری ابلاغ شده است.

فرمانده سپاه محد رسول الله تهران بزرگ افزود: تکلیف بسیج با پیشتازی فرمانده پایگاه است که به محور قرار گرفتن بسیج کمک کند.

وی گفت: از هم اکنون مسائل انتخابات شروع شده و دشمن در پی به هم ریختن ذهنیت مردم است که بسیج باید در این خصوص تبیین کند.

سردار حسن‌زاده ادامه داد: در سپاه تهران مقدمات لازم برای فعالیت در خصوص ازدواج آسان و کاهش طلاق و اعتیاد و غیره ایجاد شده است.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]