ساختمان یکی از مقامات سابق کشور در دماوند پلمب شد
ساختمان یکی از مقامات سابق کشور در دماوند پلمب شد

شهردار دماوند از پلمب ساختمان یکی از مقامات سابق کشوری در شهر دماوند خبر داد و گفت: این ساختمان در حال ساخت، دارای تخلفات متعدد از جمله مشکلات روند فرآیند قانونی صدور جواز، سطح اشغال زیاد و تراکم مازاد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، مهدی رضایی‌مهر شهردار دماوند صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پیرو گشت‌های مستمر واحد کنترل و نظارت ساختمانی شهرداری دماوند و‌ برخورد با تخلفات ساختمانی و‌ ساخت‌وسازهای غیرمجاز، یک واحد ساختمان در حال ساخت با هماهنگی و دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند پلمب شد. 

وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب و ریاست جمهوری بر اجرای تصمیمات قاطع، عملی و بدون ملاحظه در مبارزه با فساد و تخلفات مسؤولان سه قوه افزود: این پروژه ساختمانی که متعلق به یکی از مقامات سابق کشوری است، دارای تخلفات متعدد از جمله مشکلات روند فرآیند قانونی صدور جواز، سطح اشغال زیاد و تراکم مازاد بود. 

شهردار دماوند با بیان اینکه کلیه ساخت و سازها تحت نظارت و کنترل قرار دارد، تأکید کرد: شهروندان برای هرگونه ساخت و ساز در داخل یا حریم محدوده شهری حتماً باید از شهرداری استعلامات لازم را اخذ کنند تا دچار مشکل نشوند.

ساختمان یکی از مقامات سابق کشور در دماوند پلمب شد

 

رضایی‌مهر با بیان اینکه کلیه حریم شهر دماوند به طور مستمر توسط گشت‌های نظارتی رصد می‌شوند، اضافه کرد: با توجه به وظایف قانونی که برای شهرداری‌ تعریف شده، مطمئناً با تخلفات ساختمانی در داخل یا حریم شهر بدون اغماض و قاطعانه برخورد قانونی خواهد شد.

پایان پیام/۶۷۰۱۵/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]