جشن ولادت حضرت زهرا(س) در پردیس برگزار شد
جشن ولادت حضرت زهرا(س) در پردیس برگزار شد

جشن ولادت حضرت زهرا(س) با اجرای برنامه های متنوع در مسجد امام جواد(ع) فاز ۹ پردیس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، جشن ولادت حضرت زهرا(س) در مسجد امام جواد(ع) فاز ۹ پردیس با اجرای گروه سرود دختران و پسران مسجد حضرت اباالفضل(ع) بومهن، مدیحه خوانی، سخنرانی حجت الاسلام حسینی امام جمعه پردیس، مسابقات شاد، اهدای جوایز مسابقات خطبه‌های فدکیه، شامگاه سه شنبه برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن، اظهار کرد: دشمنان ترفندهایی را برای ترساندن مردم در هر برهه زمانی به کار می برند و با این اقدامات باعث شدند مردم طی این سال‌های اخیر در انتخابات دچار اشتباه شوند.

وی با بیان اینکه باید در سیاست و کار به اقدامات حضرت فاطمه الزهرا(س) توجه و مانند ایشان عمل کرد، گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با خدا بود و زمانی‌که به آدم مظلوم می رسید بسیار خاکی بوده و در مقابل دشمن قاطع عمل می کرد.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه با خدا بودن باعث می شود بسیاری از کارها بر روی غلطک بی‌افتند، تاکید کرد: انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده و بسیاری از افراد انقلابی برای این انقلاب خون ریخته و با اخلاص درحال خدمت هستند اما دشمنان مردم را با نام انقلابیون می ترسانند تا به اهدافشان برسند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به فعالیت مساجد در پردیس ابراز کرد: در این مسجد برای افراد کم برخوردار بسته‌های معیشتی تهیه و توزیع می کنند، هزینه دارو، بیمارستان، تحصیل و غیره را تامین و جلسات خانگی قرآن با کمک هیات امنا و امام جماعت برگزار می شود.

وی تصریح کرد: جلسات بصیرتی با نام پاتوق دخترانه، جلسات هفتگی، فعالیت‌های عمرانی پایدار، برپایی موکب در ایام و مناسب‌های مختلف، ایجاد صندوق قرض الحسنه و غیره خیرات و برکات بسیاری اهالی فاز۹ مسکن مهر پردیس دارد و باقی مساجد پردیس نیز باید اینگونه عمل کنند.

امام جمعه پردیس با اشاره به برگزاری مسابقه خطبه‌‌های فدکیه در شهرستان پردیس، عنوان کرد: در این مسابقه بیش از ۲ هزار نفر از سراسر کشور و شهرهایی مانند کرمانشاه، طبس، قوچان، تفت، یزد، شیراز، کرمان، اصفهان، شاهرود، سنندج، ایلام، صدرا، بهشهر، گناباد، مشهد، کاشان، تبریز، خلخال و غیره شرکت کرده‌اند که قابل تقدیر است.

در پایان این مراسم از ۱۵ نفر از برگزیدگان مسابقه خطبه‌های فدکیه با هدایایی تقدیر شد، همچنین از بانوان فعال در حوزه عفاف و حجاب فاز ۹ پردیس تقدیر به عمل آمد.

 پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]