یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 32933
  • 12 اکتبر 2023 - 2:12
  • 138 بازدید
  • ۰ دیدگاه

پیش‌بینی دو آتیشه‌های بازار از قیمت دلار

پیش‌بینی دو آتیشه‌های بازار از قیمت دلار
پیش‌بینی دو آتیشه‌های بازار از قیمت دلار

قیمت دلار بدون حضور نرخ از بازار ارز هرات به کاهش خودش ادامه داد. قیمت دلار در روز چهارشنبه با کاهش، کانال ۵۲ هزار تومان را از دست داد و در بازار فردوسی قیمت بین ۵۱ هزار و ۴۰۰ تا ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان در معامله بود.  با کاهش قیمت دلار از سقف کانال […]

قیمت دلار بدون حضور نرخ از بازار ارز هرات به کاهش خودش ادامه داد. قیمت دلار در روز چهارشنبه با کاهش، کانال ۵۲ هزار تومان را از دست داد و در بازار فردوسی قیمت بین ۵۱ هزار و ۴۰۰ تا ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان در معامله بود. 

با کاهش قیمت دلار از سقف کانال ۵۳ هزار تومان دوباره منتهی الیه جناح کاهشی و افزایشی  وارد بازار شدند. کاهشی‌های دو آتیشه در روز چهارشنبه می‌گفتند ذخایر بانک مرکزی در حد مطلوبی قرار دارد، قیمت دلار این‌بار با کاهش، کف قبلی را هم از دست می‌دهد و  به سمت ۴۳ تا ۴۵ هزار تومان می‌رود.

افراطی‌های افزایشی‌هم معتقدند این کاهش‌ها برای گیج کردن معامله‌گران است و قیمت دلار بعد از این کاهش تا انتهای مهر و ابتدای آبان می‌تواند تا ۵۶ هزار تومان بالا برود.

جزییات بازار ارز و سکه امروز ۱۹ مهر ۱۴۰۲ را در «کف بازار» ببینید.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
مرز حمایتی مهم در بازار سکه 12 مه 2024

مرز حمایتی مهم در بازار سکه

اکوایران: فعالان بازار می‌گویند که سکه امامی در مرز حمایتی ۴۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قرار دارد و درصورتی که نرخ ارز در دومین روز هفته کاهشی شود، عقب‌نشینی سکه تا کف کانال ۴۱ میلیون تومان محتمل است. با این حال اگر دلار و درهم صعودی شوند قدرت جناح کاهشی بازار سکه تا حدودی تعدیل خواهد شد.

12 مه 2024

علت رشد ارزش ین چه بود؟

بسیاری علت این نوسانات و رشد ارزش ین را محصول مداخله ارزی ژاپن و وقایع اقتصادی آمریکا می‌دانند که علی رضاپور، تحلیلگر بازارهای مالی به تفصیل درباره آن صحبت می‌کند.     ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید. [کل: ۰ میانگین: ۰]

بازار ارز نوسان سنگین نخواهد داشت؟ / مرز مهم درهم برای دلار 12 مه 2024

بازار ارز نوسان سنگین نخواهد داشت؟ / مرز مهم درهم برای دلار

از منظر فعالان بازار، قیمت دلار فعلا در زمان استراحت به سر می‌برد و بازار ارز نوسان سنگین نخواهد داشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.