چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 34590
  • 18 اکتبر 2023 - 2:12
  • 142 بازدید
  • ۰ دیدگاه

پرواز سنجاقک در بازار دلار تهران

پرواز سنجاقک در بازار دلار تهران
پرواز سنجاقک در بازار دلار تهران

فعالان بازار می‌گویند معامله‌گران روی آتش‌بس شدن یا نشدن جنگ قمار کردند و این خبر مهمترین سیگنال به بازار است. از نظر آن‌ها بعد از برخورد قیمت دلار و سکه به سقف، کاهشی‌های بازار روی آتش‌بس قمار کردند و قیمت‌ها به کف رسید.  به عقیده معامله‌گران فنی کندل سنجاقک دو روز پیش در روز سه‌شنبه […]

فعالان بازار می‌گویند معامله‌گران روی آتش‌بس شدن یا نشدن جنگ قمار کردند و این خبر مهمترین سیگنال به بازار است. از نظر آن‌ها بعد از برخورد قیمت دلار و سکه به سقف، کاهشی‌های بازار روی آتش‌بس قمار کردند و قیمت‌ها به کف رسید. 

به عقیده معامله‌گران فنی کندل سنجاقک دو روز پیش در روز سه‌شنبه کار خودش را کرد. فنی‌ها می‌گویند غالبا تا سه روز بعد، کندل سنجاقک می‌تواند قیمت را برگرداند. از نظر آن‌ها قیمت سکه در این سطح خیلی مهمه و اگر تثبیت بدهد زنگ پایان اصلاح در بازار زده می‌شود.

جزییات بازار ارز و سکه امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۲ را در «کف بازار» ببینید.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
رابطه ورود پول به صندوق‌های طلا و بازار ارز معکوس شد؟ 15 مه 2024

رابطه ورود پول به صندوق‌های طلا و بازار ارز معکوس شد؟

معامله‌گران می‌گویند قیمت دلار بعد از اوج و فرود به استراحت رفته/ تلویزیون برای دلار قیمت‌های واقعی متفاوت اعلام می‌کند ایرنا برای قیمت اسمی بازار/ دبی کارش را زودتر از سایر روزها تمام کرد/ رابطه ورود پول به صندوق‌های طلا و بازار ارز معکوس شد؟

مقاومت دلار تهران در کانال ۵۹ /  آمادگی ایران برای گفتگوهای جدی با آژانس 15 مه 2024

مقاومت دلار تهران در کانال ۵۹ / آمادگی ایران برای گفتگوهای جدی با آژانس

طی اروزهای دوشنبه و سه‌شنبه قیمت دلار هرات وارد کانال ۵۸ هزار تومان شده اما قیمت دلار در تهران در کانال ۵۹ هزار تومان مقاومت کرده است. اگر قیمت درهم زیر ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان تثبیت دهد قیمت دلار کانال ۵۹ هزار تومان را از دست می‌دهد.

پارادوکس رفتار حقیقی‌ها در بازار سهام و صندوق‌های طلا 14 مه 2024

پارادوکس رفتار حقیقی‌ها در بازار سهام و صندوق‌های طلا

اکوایران: اگرچه در این مدت روند کلی بازار طلا و سهام نزولی بوده است ولی حقیقی‌ها رفتار متناقضی را در صندوق‌های طلا و بازار سهام در روند نزولی نشان داده‌اند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.