چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 43330
  • 19 نوامبر 2023 - 2:12
  • 116 بازدید
  • ۰ دیدگاه

پیش‌بینی‌های جدید از قیمت دلار در پایان آبان

پیش‌بینی‌های جدید از قیمت دلار در پایان آبان
پیش‌بینی‌های جدید از قیمت دلار در پایان آبان

معامله‌گران می‌گویند بازار ارز دارد با شیب ملایم به سمت کف کانال ۵۰ هزار تومان حرکت می‌کند و هر روز کف پایین‌تری را به ثبت می‌رساند. معامله‌گران فنی معتقدند محدوده مهم قیمت دلار ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان است که کف خط روند صعود است. تا زمانی‌که بالای این […]

معامله‌گران می‌گویند بازار ارز دارد با شیب ملایم به سمت کف کانال ۵۰ هزار تومان حرکت می‌کند و هر روز کف پایین‌تری را به ثبت می‌رساند.

معامله‌گران فنی معتقدند محدوده مهم قیمت دلار ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان است که کف خط روند صعود است. تا زمانی‌که بالای این محدوده باشیم معنی این را می‌دهد که روند بازار به نزول برنگشته است.

معامله‌گران می‌گویند بازار می‌تواند تا انتهای آبان به خاطر کمبود نقدینگی به کانال ۴۹ هزار تومان برود. با اینکه گروهی از معامله‌گران معتقدند با شروع ماه جدید شاهد استارت موج صعود هستیم اما در مقابل برخی می‌گویند سیاست فرزین این است که بازار رشد شارپی یا ریزش سنگین نداشته باشد.

جزییات بازار ارز و سکه امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۲ را در «کف بازار» ببینید.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
محدوده مهم طلای آبشده کجاست؟ 08 مه 2024

محدوده مهم طلای آبشده کجاست؟

طی هشت روز گذشته بازار سهام خروج نقدینگی داشته/ بازار منتظر تعیین تکلیف فاندهای خبری است/ قیمت یورو و دلار در مرکز مبادله بر مدار افزایش بوده/ فضای بازار متاثر از سفر گروسی و حمله اسرائیل است/ محدوده مهم طلای آبشده کجاست؟

کاهش کم‌سابقه ورود بیت‌کوین به صرافی‌های رمزارز 08 مه 2024

کاهش کم‌سابقه ورود بیت‌کوین به صرافی‌های رمزارز

اکوایران: داده‌ها حاکی از آن است که دارندگان بیت‌کوین تمایلی به قرار دادن این ارز دیجیتال در حساب صرافی‌ها و فروش سریع آن ندارند.

08 مه 2024

نگاه دلار به مصاحبه گروسی در وین

بازار ارز و سکه از سطوح مقاومتی روز دوشنبه عقب نشستند. به عقیده معامله‌گران فضای بازار متاثر از جنگ اسرائیل و سفر گروسی به ایران است. از منظر معامله‌گران اگر صحبت‌های فعلی گروسی در ایران، با صحبت‌هایی که بعد از خروج از ایران می‌زند یکی باشد، می‌تواند سیگنال مثبتی تلقی شود در راستای مذاکرات. در […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.