پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 53918
  • 04 ژانویه 2024 - 14:11
  • 49 بازدید
  • ۰ دیدگاه

شرط کافی رشد قیمت دلار/ قیمت تتر به محدوده دو ماهه خود رسید

شرط کافی رشد قیمت دلار/ قیمت تتر به محدوده دو ماهه خود رسید
شرط کافی رشد قیمت دلار/ قیمت تتر به محدوده دو ماهه خود رسید

اکوایران: به عقیده تحلیل‌گران فنی قدرت در دست خریداران است و قیمت دلار هرات می‌تواند با افزایش به میانه‌های کانال ۵۰ هزار تومان نزدیک شود. اما شرط کافی این اتفاق همراهی درهم است.

به گزارش اکوایران، حادثه تروریستی در کرمان باعث شد تا قیمت دلار هرات در روز چهارشنبه از مرز مقاومت ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان عبور کند. در روز چهارشنبه قیمت دلار هرات ۵۰ هزار و ۵۰ تومان شروع به کار کرد و در ابتدا با کاهش به کانال ۴۹ هزار سرک کشید و با حمایت از این نقطه به ۵۰ هزار و ۳۰ تومان بسته شد. قیمت دلار هرات پس از اخبار انفجار در کرمان با افزایش در پشت خط مرز مقاومتی را شکست و به ۵۰ هزار و ۲۳۰ تومان رسید. آخرین باری که قیمت دلار هرات بالای این سطح بوده مربوط به ۴۷ روز گذشته است.

قیمت تتر در روز چهارشنبه رکورددار افزایش شد و رشد هزار تومانی به ثبت رساند. کف قیمت تتر در روز چهارشنبه ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان بود. با ریزش بیش از ۲۰۰۰ دلاری بیت‌کوین، تتر افزایشی شد و تا ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان بالا رفت. قیمت تتر به محدوده مقاومت دو ماه پیش خود رسیده است.

قیمت درهم با گپ مثبت ۴۰ تومانی در ۱۳ هزار و ۸۳۰ تومان بازگشایی کرد و با افزایش به ۱۳ هزار و ۸۵۰ تومان رسید. با این اوصاف قیمت درهمی دلار ۵۰ هزار ۸۲۰ تومان برآورد می‌شود.

قیمت دلار سلیمانیه هم در ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان آغاز به کار کرد و پس از خبر انفجار در کرمان با افزایش در پشت خط ۵۰ هزار و ۷۳۰ تومان پایان یافت.

به عقیده تحلیل‌گران فنی قدرت در دستان خریدار است و قیمت دلار هرات می‌تواند با افزایش به میانه‌های کانال ۵۰ هزار تومان نزدیک شود. اما شرط کافی این اتفاق همراهی درهم است. اگر قیمت درهم امارات امروز به سمت ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان برد، می‌توان گفت قیمت دلار امروز توان حرکت به میانه‌های ۵۰ هزار تومان را دارد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
رکورد سود خالص شرکت تتر در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۴ 02 مه 2024

رکورد سود خالص شرکت تتر در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۴

اکوایران: شرکت تتر اعلام کرده سود خالص این شرکت در سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی به ۴/۵۲ میلیارد دلار رسیده که یک رکورد برای این شرکت محسوب می‌شود.

02 مه 2024

بده‌بستان صندوق‌های طلا و درآمد ثابت در روزهای اخیر

بازار ارز و سکه از مرزهای مقاومتی عقب نشستند و قیمت دلار، سکه، درهم و طلای آبشده به کانال پایین‌تر برگشتند.  تحرکاتی که در سمت صندوق‌های طلا و صندوق درآمد ثابت در حال رخ دادن هستند  هم این گزاره‌ را تقویت می‌کند که بازار تا هفته بعد جان افزایش ندارد. در طی سه روز گذشته […]

آتش‌بس در بازار طلا/ کف و سقف حباب سکه چند است؟ 01 مه 2024

آتش‌بس در بازار طلا/ کف و سقف حباب سکه چند است؟

اکوایران: احتمال آتش‌بس در سرزمین‌های اشغالی افزایش محسوسی یافته است. همین خبر در کنار انتظارات از تصمیم فدرال رزرو، اونس جهانی طلا را نزولی کرد. در طرف دیگر و در ایران نیز بهانه التهابات بازار ارز که مدتی تحت تأثیر افزایش تنش‌های ژئوپلتیک منطقه‌ای بود با این خبر از دست می‌رود، به همین خاطر آتش بس در روز جاری از کانال اونس و دلار به بازار طلا رسید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.