به گزارش اقتصاد آنلاین؛ چند سالی است که کامپیوترهای بدون کیس یا All in One جانشین خوبی برای PC شده اند و بخش قابل توجهی از کاربران سیستم های خانگی و اداری را به سمت خود کشانده اند. در تازه ترین رویداد مرتبط با کامپیوترهای بدون کیس، شرکت ماتریس نماینده انحصاری MSI در ایران، صبح […]

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ چند سالی است که کامپیوترهای بدون کیس یا All in One جانشین خوبی برای PC شده اند و بخش قابل توجهی از کاربران سیستم های خانگی و اداری را به سمت خود کشانده اند. در تازه ترین رویداد مرتبط با کامپیوترهای بدون کیس، شرکت ماتریس نماینده انحصاری MSI در ایران، صبح امروز از اولین کامپیوتر بدون کیس نسل ۱۳ با مموری DDR5 در جهان رونمایی کرد.

نسل ۱۳ کامپیوترهای خانگی MSI با طراحی مینی مال و مدرن، برای محیط های کاری مانند ادارات، هتل ها و کافه ها بسیار کاربردی است و از نظر توانایی فنی هم برای برنامه نویسی و کارهای مرسوم ایده آل به نظر می رسد، چرا که فارغ از قطعات سخت افزاری اساسی، لوازم جانبی مورد نیاز کاربر هم در این پکیج قرار داده شده است.

از ویژگی های بارز این کامپیوترها می توان به صفحه نمایش با تکنولوژی ضد پرش، استاندارد نظامی پایداری و طول عمر قطعات، مجهز بودن به پورت های USB 3.1 و USB3.2، صرفه جویی مصرف برق تا ۸۶ درصد، ارتقا آسان و سریع، قابلیت حذف نویز صدا و مجهز بودن به سیستم امنیتی DPTM جهت جلوگیری از سرقت اطلاعات اشاره کرد.

کاربران All in One های نسل جدید دیگر دغدغه امنیت و حفاظت از حریم خصوصی ندارند. این سیستم ها به PTM سخت افزاری مجهز هستند و سرقت اطلاعات از آن تقریبا غیر ممکن است. ضمن اینکه به کمک تکنولوژی  Tobii Awareاگر کسی پشت سر شما قرار بگیرد، مانیتور تار میشود و به شما اطلاع داده میشود تا اطلاعات تان به صورت ناخواسته در اختیار دیگران قرار نگیرد.

از دیگر ویژگی های بارز این دستگاه، میتوان به پایه حرفه ای و قابل تنظیم آن اشاره کرد. ارتفاع این پایه تا ۱۳ سانتی متر بالا می‌رود و زاویه عمودی آن بین ۴- تا ۲۰ درجه قابل تغییر است که به کاربر این امکان را می دهد تا با توجه به نیاز خود، جایگاه قرار گیری صفحه نمایش را تنظیم کند. این محصول که برای اولین بار در جهان با مموری DDR5 عرضه میشود، در چهار مدل و ۳ رنگ آبی، مشکی و سفید از دو هفته آینده به بازار عرضه می‌شود.

در پایان این نشست، خبرنگاران به همراه مدیران شرکت ماتریس از این مجموعه بازدید کردند و با بخش های مختلف سازمانی و نحوه عملکرد شرکت ماتریس بیشتر آشنا شدند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]