به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، طبق گزارش مرکز زلزله نگاری کشوری، این زلزله در عمق پنج کیلومتری زمین در فاصله ۱۶ کیلومتری خان ببین، ۱۶ کیلومتری رامیان و ۱۸ کیلومتری علی آباد رخ داد. فرماندار رامیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تاکنون گزارشی از آسیب زمین لرزه بر زیرساخت های […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، طبق گزارش مرکز زلزله نگاری کشوری، این زلزله در عمق پنج کیلومتری زمین در فاصله ۱۶ کیلومتری خان ببین، ۱۶ کیلومتری رامیان و ۱۸ کیلومتری علی آباد رخ داد.

فرماندار رامیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تاکنون گزارشی از آسیب زمین لرزه بر زیرساخت های مناطق مسکونی این شهرستان گزارش نشده است و بخشداران و نیروهای هلال احمر در حال بررسی وضعیت هستند.

علی جوان افزود: طبق آخرین بررسی در بخش مرکزی رامیان مشکلی وجود ندارد و اعضای ستاد مدیریت بحران در حال بررسی زیرساخت های بخش «فندرسک» هستند و به محض دریافت اطلاعات جدید متعاقبا اطلاع رسانی انجام می شود.

شهرستان رامیان با افزون بر ۹۰ هزار نفر جمعیت که از اقوام و مذاهب مختلف تشکیل شده اند، در چهار نقطه شهری شامل «رامیان، دلند، خان ببین و تاتار علیا» و ۶۳ پارچه آبادی در گستره ۷۸۰ کیلومتر مربع و در دامنه رشته کوه البرز شرقی واقع شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]