اعلام رای رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان
اعلام رای رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره احتمال افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان در نیمه دوم سال اطلاع رسانی کرد.

به گزارش نبض بازار، برخی نمایندگان از جمله کارنامی، احتمال جدی افزایش حقوق کارگران و بازنشستگان را برای نیمه دوم سال ۱۴۰۲ مطرح کردند، اما منظور با جدیت شایعه افزایش حقوق کارکنان را رد کرد.

رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه افزایش حقوق‌ها یکبار در سال و آن هم در ابتدای سال اعمال شد، تاکید کرد: افزایش حقوق جدید در نیمه دوم سال نداریم.

 داوود منظوردرباره موضوع افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان در نیمه دوم سال جاری با توجه به عدم کاهش تورم و فشار‌های اقتصادی به مردم گفت: افزایش حقوق جدید در نیمه دوم سال نداریم. افزایش حقوق‌ها یک بار در سال لحاظ می‌شود و افزایش حقوق سال جاری ابتدای سال مدنظر قرار گرفت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در ادامه درباره پرداخت مطالبات گندمکاران بیان کرد: بخش عمده‌ای از مطالبات گندمکاران پرداخت شده و مختصر مطالباتی باقی مانده که در حال تامین منابع آن‌ها هستیم. از این رو این مطالبات در اولین فرصت پرداخت خواهد شد.

در حالی که نمایندگان کارگران در شورای عالی کار، خواستار بازنگری دستمزد کارگران و حقوق بازنشستگان بر اساس نرخ تورم و هزینه معیشت هستند، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی نیز خواستار بازنگری در ساختار تعیین دستمزد در ایران شد

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]