طلای بانوان ایرانی برای تقویت جبهه مقاومت جمع آوری می شود
طلای بانوان ایرانی برای تقویت جبهه مقاومت جمع آوری می شود

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران بر لزوم طراحی برنامه‌ای برای جمع‌آوری طلای بانوانی که علاقه‌مند به بذل زیورآلات خود برای تقویت جبهه مقاومت هستند، خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد امین توکلی‌زاده؛ معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در نشست مشترک با معاونین اجتماعی و فرهنگی شهرداری کلانشهر‌های کشور که با حضور شهردار تهران، فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرداری کلانشهرها، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، نماینده سازمان صدا و سیمای کشور، معاونین اجتماعی و فرهنگی مناطق ۲۲ گانه پایتخت و مدیران معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در برج میلاد برگزار شد، اظهار کرد: باید با درک درست و تدبیر مناسب و با دوراندیشی تکلیف امروز خود را بدانیم و بتوانیم با اتخاذ راهکار‌های دقیق به وظیفه‌ای که بر عهده داریم عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری چنین نشستی برای نخستین بار انجام شده و این جمع توانسته اقدامات ارزشمندی را در جامعه رقم بزند، اظهار کرد: باید با سرعت و دقت برنامه‌هایی را که در دستور کار قرار دارد، اجرا کنیم.

توکلی‌زاده با بیان اینکه کمک‌ها باید به شکل نقدی باشد، از اعلام شماره حساب از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و تاکید کرد: مساجد آرمانی در حال جمع‌آوری کمک‌ها هستند و این کمک‌ها پس از جمع‌آوری صرفا به شماره حساب اعلام شده از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب واریز خواهد شد.

وی بر لزوم طراحی برنامه‌ای برای جمع‌آوری طلای بانوانی که علاقه‌مند به بذل زیورآلات خود برای تقویت جبهه مقاومت هستند، تاکید کرد و گفت: پویش مردمی در این زمینه در حال طراحی است و پیشنهاد شده این نهضت به شکل نمادین با اهدای زیورآلات ۲ کادر شهید آغاز شود. در دو امامزاده در تهران عملیات جمع‌آوری با ارائه رسید انجام خواهد شد. این روند نیز در شهر‌های مختلف باید با جدیت دنبال شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]