به گزارش  سرویس خودروی اقتصاد آنلاین، شورای رقابت قیمت کارخانه دنا پلاس اتوماتیک و دنده‌ای که پیش از این فاقد قیمت بودند را مشخص کرد. بر این اساس قیمت کارخانه دنا پلاس با موتور EFP و گیربکس ۶ سرعته دستی به ۴۶۸ میلیون تومان رسیده است. البته این قیمت پایه است و حوالی ۱۳.۵درصد دیگر به عنوان هزینه‌های جانبی […]

به گزارش  سرویس خودروی اقتصاد آنلاین، شورای رقابت قیمت کارخانه دنا پلاس اتوماتیک و دنده‌ای که پیش از این فاقد قیمت بودند را مشخص کرد. بر این اساس قیمت کارخانه دنا پلاس با موتور EFP و گیربکس ۶ سرعته دستی به ۴۶۸ میلیون تومان رسیده است. البته این قیمت پایه است و حوالی ۱۳.۵درصد دیگر به عنوان هزینه‌های جانبی به این مبلغ اضافه می‌شود بنابراین هزینه خرید این مدل از کارخانه ایران خودرو تقریبا ۵۳۲ میلیون تومان می‌شود. همچنین قیمت کارخانه دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال (دنا جوانان) ۵۸۹ میلیون تصویب شده است و با هزینه جانبی قیمت کارخانه دنا جوانان ۱۴۰۲ به ۶۶۹ میلیون تومان خواهد رسید.

گفتنی است که قیمت‌های فوق، قیمت پایه محصولات است که توسط شورای رقابت تعیین و تصویب شده است و هزینه‌های جانبی همچون شماره‌گذاری، مالیات، عوارض و… بر آن افزوده و قیمت نهایی محصول حاصل می‌شود.

افزایش قیمت کارخانه دنا پلاس / دنا پلاس توربو اتوماتیک ۶۶۹ میلیون! + جدول

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]