تمام سالها در کارم، حرص و غصه خوردم اما کارم را جلو بردم/ با مشکلات فعالان اقتصادی کاملا دردآشنا هستم
تمام سالها در کارم، حرص و غصه خوردم اما کارم را جلو بردم/ با مشکلات فعالان اقتصادی کاملا دردآشنا هستم

وزیر صمت با بیان اینکه من هم در کارم درد و رنج کشیدم و کار را جلو بردم، گفت: با مشکلات فعالان اقتصادی کاملا آشنا هستم.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، عباس علی ابادی، وزیر صمت در جلسه امروز هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، با بیان اینکه کاملا با مسایلی که شما به عنوان نماینده بخش خصوصی صحبت می کنید، آشنا هستم، گفت: سالها حرص خوردم، غصه خوردم اما کارم را جلو بردم. گنج در رنج است. شما هم دارید همین کار را می کنید.
وی افزود: باید دو طرف ماجرا را ببینید؛ برخی مسایل راه حل ساده دارد؛ ولی برخی پیچیده بوده و نیاز به فکر کردن و برنامه دادن دارد. 
علی آبادی گفت: این مسایل روزمره است. من امروز به یک سخنرانی در دانشگاه امیرکبیر در مورد هوش مصنوعی دعوت شدم و اطلاعاتی به دست اوردم که تکان دهنده است. ما هنوز که هنوز است نتوانستیم مساله قیمت بنزین را حل کنیم. درآمد ما را بر قیمت بنزین تقسیم کنید؛ درآمد اروپایی ها را هم تقسیم کنید؛ ایا یکی میشود؟ خیر: ما داریم با ادرس های اشتباه اسراف میکنیم. نگاه ما باید عادلانه و منطقی و از نگاه ملت باشد. 
وی افزود: ناترازی در آب و برق انرژی واقعیت است؛ اما چه کنیم، شما بیایید و راه حل بدهید؛ آیا ما درست استفاده می‌کنیم و آیا یک اروپایی معادل یک ایرانی بنزین مصرف می‌کند؟ 
علی آبادی گفت: به مشکلاتی برخوردیم که شما باید بدانید؛ در مورد چالشهای ارزی و دخالت نهادهای غیرمرتبط میتوان ساعت‌های صحبت کرد؛ اما شما بدانید ما از اتاق با تمام قوا حمایت می‌کنیم. همه چیز را باید به بخش خصوصی سپرد و دولت فقط باید نظارت کند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]