هوای اصفهان گرم می‌شود / منتظر رگبار بهاری باشید
هوای اصفهان گرم می‌شود / منتظر رگبار بهاری باشید

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال بارش‌های رگباری بهاری همراه با رعد و برق در مناطق غرب و جنوب استان خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، آسیه آقایی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بیانگر جوی به نسبت پایدار طی امروز و گذر موج ناپایدار طی چهارشنبه از فراز استان است.
وی افزود: آسمان امروز در بیشتر مناطق صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید به ویژه در نیمه شرق و در نیمه غرب و از بعدازظهر گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه روز گذشته در سمیرم بارش ۳.۴ میلیمتر باران گزارش شد، ادامه داد: روز چهارشنبه در بیشتر مناطق استان افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و در نیمه جنوبی و برخی مناطق غرب گاهی باد شدید و رگبار بهاری و احتمال رعدوبرق انتظار می‌رود.
آقایی با اشاره به اینکه کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق یک تا ۲ درجه افزایش دارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۳ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به هشت درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.
وی اضافه کرد: بادرود با بیشینه دمای ۲۴ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای یک درجه سلسیوس زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان خواهند بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]