هشدار به مسافران استان فارس / عید فطر هوا بارانی است
هشدار به مسافران استان فارس / عید فطر هوا بارانی است

مدیرکل هواشناسی فارس از ورود سامانه بارشی از بعدازظهر امروز، ۲۱ فروردین‌ماه به این استان خبر داد و نسبت به وقوع سیلاب در مسیرهای رودخانه‌ها و برخورد صاعقه در ارتفاعات به دلیل بارش‌های بهاری طی تعطیلات عید فطر هشدار داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مسعود حقیقت از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان فارس خبر داد و گفت:‌ سامانه بارشی از بعدازظهر امروز، ۲۱ فروردین وارد استان فارس خواهد شد و روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه که مصادف با عید فطر و تعطیلات آن است، مناطق غربی و شمالی استان بارانی خواهند بود.
وی افزود: بارش‌ها به ویژه در مناطق غربی مانند شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند، کازرون، کوه‌چنار، نورآباد ممسنی، غرب اقلید، سپیدان نسبت به دیگر نقاط استان شدت بیشتری خواهند داشت.
حقیقت با بیان اینکه در برخی مناطق مرکزی مانند شیراز، سروستان، زرقان، مرودشت، کوار هم بارش‌ها به صورت رگباری خواهند بود، افزود: روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه وزش باد شدید در مناطق شمالی، مرکزی و شرق استان خواهیم داشت.
مدیرکل هواشناسی فارس از عموم مردم خواست به دلیل اینکه بارش‌های بهاری به صورت رگباری و شدید هستند، در ترددهای جاده‌ای بسیار مراقب باشند و در کنار رودخانه‌ها اتراق نکنند زیرا احتمال وقوع سیلاب وجود دارد و در ارتفاعات هم حضور نیابند زیرا احتمال برخورد صاعقه زیاد است.
وی با بیان اینکه روز جمعه نیز احتمال بارش به صورت پراکنده و محلی وجود دارد ولی سامانه از استان فارس خارج شده است، افزود: بعد از عبور این سامانه یعنی از روز شنبه، ۲۵ فروردین دمای هوا کاهش نسبی خواهد داشت.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]