الزام استرداد اضافه پرداختی بلیت هواپیما به مسافران| وزارت راه: منتظر حکم تعزیرات هستیم
الزام استرداد اضافه پرداختی بلیت هواپیما به مسافران| وزارت راه: منتظر حکم تعزیرات هستیم

در حالی معاون تعزیرات حکومتی تهران از الزام استرداد اضافه پرداختی‌ بلیت هواپیما توسط ایرلاین‌ها خبر داده که مقام مسئول وزارت راه گفت: باید منتظر احکام تعزیرات باشیم.

به گزارش بازار، ‌نادر حیدری جمعه گذشته با یادآوری این‌که قیمت اعلام شده بلیت هواپیما توسط سازمان هواپیمایی کشوری مبناست، گفته بود:‌ با محاسبه دقیق و کارشناسی نرخ‌های مصوب، تخلفات به شعب تعزیرات حکومتی اعلام و نسبت به رسیدگی صدور حکم و برخورد با متخلبان اقدام می‌شود.
وی ادامه داد:‌ در بازدید به عمل آمده از فرودگاه مهرآباد مشخص شد متاسفانه برخی از شرکت‌های هواپیمایی خصوصی سقف نرخ مصوب را رعایت نکرده و بلیت‌ها را با نرخ‌های بالاتری عرضه می‌کردند.
وی تاکید کرد: به‌طور قطع یکی از محکومیت‌هایی که در انتظار خاطیان خواهد بود، علاوه بر جریمه و تصمیمات تکمیلی، الزام به استرداد اضافه پرداختی‌ها به شکات خواهد بود.
این در حالی است که حسین مذنب مدیرکل دفتر بازرسی و حقوق شهروندی وزارت راه‌ و شهرسازی در واکنش به این موضوع که تکلیف استراداد اضافه پرداختی مردم به شرکت‌های هواپیمایی چیست، ‌ گفت: باید منتظر احکام سازمان تعزیرات حکومتی در این رابطه باشیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]