جمع‌آوری  ۵۵۰ معتاد متجاهر در شهرستان ری
جمع‌آوری  ۵۵۰ معتاد متجاهر در شهرستان ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع‌آوری بیش از ۵۵۰ معتاد متجاهر خبر داد و گفت: این افراد برای طی مراحل درمان به مراکز ماده ۱۶ معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب در چندین مرحله در ۳۰ روز گذشته با هدف پیشگیری از وقوع جرم و معرفی به مراکز درمانی مطابق با دستورالعمل‌های مصوب عملیاتی شد.

 وی گفت: در این طرح که با هماهنگی مقام قضایی و به کارگیری مأموران و تیم‌های عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در محدوده شهرستان ری عملیاتی شد، بیش از ۵۵۰ معتاد متجاهر و کارتن خواب، جمع‌آوری و به کمپ ماده ۱۶ منتقل و زیر نظر کارشناسان جهت بهبودی قرار گرفتند.

 سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه اعتیاد در بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش دارد تصریح کرد: طرح‌های جمع‌آوری معتادان متجاهر، برخورد قاطع با خرده‌فروشان مواد مخدر و پاکسازی مناطق آلوده به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: امنیت یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیاز‌های هر جامعه و تامین و ارتقاء آن همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه انتظامی است.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]