خودروسازان تولید خودروهای خودران را آغاز کنند
خودروسازان تولید خودروهای خودران را آغاز کنند

وزیر صنعت، معدن و تجارت از خودروسازان خواست تا بر روی تولید خودروهای خودران کار جدیدی را آغاز کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، علی آبادی، وزیر صمت در مراسم افتتاح خط تولید خودروی ری‌را گفت: دنیا به سرعت در حال تحول در همه صنایع بوده و اگرچه ممکن است خودوی برقی تحول امروز باشد، اما با این سرعت گسترش فناوری ها، فردا دیگر ممکن است در صدر کار نباشد.
وی افزود: در صنعت خودرو، مهمترین موضوع افزایش رضایت ذی‌النفع و مشتری است، کاری به دلیل ندارم، به هر دلیل که مشتری ناراضی بود، باید رضایت مشتری را جلب کرد.
علی آبادی با بیان اینکه اولین تحولی که از خودروسازان مورد انتظار بوده، ایمنی است، تصریح کرد: دوم این است که ماشین ها باید قابلیت اتصال داشته باشند، ماشین باید ترازی از هوشمندی و قابلیت اشتراکی بودن را داشته و استفاده از آن برای همه ممکن باشد؛ به این معنا که باید ارتقاپذیر، دارای قیمت مناسب و تکنولوژی باشد؛ به نحوی که خریدار بگوید خرید این خودرو می ارزد.
وی اظهار داشت: امروز یکی از راه های بهبود حمل و نقل، برقی کردن است. این کار آلودگی محیط‌زیست و تبعات آن مانند بیماری مردم را کاهش می دهد؛ به عبارت ساده تر، ماشین ها باید محیط زیستی باشند. ماشین ها دارند خودرا می شوند، از همین الان خودروسازان این کار را آغاز کنند.
وی اظهار داشت: اولویت را در صنعت ابتدا به صنایعی داده ایم که رفع گلوگاه مایحتاج مردم را پیگیری می کنند؛ اما به خاطر تحقق آن باید جهاد و کوشش کرد تا هیچ بن بستی برای مردم وجود نداشته باشد.
علی آبادی گفت: بعد از آن، از صنایعی حمایت می کنیم که ثروت آفرین و اشتغال آفرین هستند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]