فروش فوق العاده این خودروی جدید استارت خورد
فروش فوق العاده این خودروی جدید استارت خورد

اکو ایران : سایپا عرضه یک محصول جدید خود را در قالب فروش فوق العاده آغاز کرد.

به گزارش اکو ایران، سایپا عرضه کوییک GXR-L را برای آن دسته از متقاضیانی که در دور دوم فروش محصولات خودروسازان از سامانه یکپارچه نسبت در اختیار گرفتن این خودرو نام نویسی کرده و ۲۳ دی ۱۴۰۲ از سایپا پیامک دریافت کردند را آغاز کرد.

قیمت کارخانه ای خودرو حدود ۳۷۲ میلیون تومان است. متقاضیان این امکان را دارند که از میان چهار رنگ سفید-مشکی، سفید-قرمز، نقره ای-مشکی و کرم- مشکی خودروی مورد نظر خو را انتخاب کنند.

بازه تحویل این محصول جدید خودروسازی سایپا ۹۰ روز کاری از زمان واریز وجه و تکمیل ثبت نام اعلام شده است.

خودروسازی سایپا با توجه به خلوت شدن سبد محصولاتی خود به دلبل حذف خانواده تیبا و برخی مدل های ساینا به دنبال این است تا رسیدن محصولات جایگزین مانند آریا، سهند و اطلس به تولید انبوه، سبد محصولاتی خود را به کمک محصولات خانواده کوییک متنوع نگه دارد. عرضه کوییک GXR-L در همین راستا اتفاق افتاده است. این خودرو در واقع یک کوییک دو رنگ است که نزدیک به مدل S این خودرو است. مدیران فروش سایپا عرضه کوییک GXR-H که مدلی است با آپشن های بیشتر را نیز در دستورکار دارند.

پیش تر قرار بود خودروهایی جدید سایپا مانند سهند و اطلس تا پایان نیمه اول سال به تولید انبوه رسیده و روانه بازار شود. اتفاقی که تا کنون نیفتاده و در صورت های مالی پارس خودرو، به عنوان شرکت زیر مجموعه سایپا، تنها تعداد محدودی سهند تولید شده که نشان می دهد این خودروهای جدید هنوز به تولید انبوه نرسیده اند. 

پیش بینی می شود با رسیدن محصولات جدید به تولید انبوه خودروسازی سایپا به تدریج از تنوع عرضه کوییک بکاهد و با جایگزین کردن اطلس به جای کوییک، تعداد زیادی اط مدل های کوییک را روانه موزه کند.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]