راه اندازی توکن رسمی Animoca Brands به نام MOCA
راه اندازی توکن رسمی Animoca Brands به نام MOCA
Animoca Brands، یک بازیگر برجسته در فضای کریپتو و سرگرمی دیجیتال، اخیرا کوین رسمی خود، MOCA را راه اندازی کرده است.
فهرست خبر اقتصادی راه اندازی توکن رسمی Animoca Brands به نام MOCA

معرفی

 این مقاله تمام آنچه که باید درباره MOCA بدانید را بررسی می کند. پس، بیایید شروع کنیم.

Mocaverse چیست؟

Mocaverse (MOCA) یک پروژه نوآورانه از Animoca Brands است که برای گرد هم آوردن مجموعه عظیم پروژه های وب۳، شرکت های تابعه، شرکا و کامیونیتی گسترده تر آن توسط یک کلکسیون منحصر به فرد NFT طراحی شده است. این کلکسیون، که به نام Mocas شناخته می شود، از ۸,۸۸۸ کاراکتر NFT تشکیل می شود که به پنج قبیله تقسیم شده اند: رویاپردازان، سازندگان، فرشتگان، متصل کننده ها و نئو-کاپیتالسیت ها. هر قبیله نمادی از یک تیپ شخصیتی متفاوت در کامیونیتی وب۳ هستند.

پیشینه و تاریخچه Mocaverse

Animoca Brands بازیگر مهمی در فضای بلاک چین و وب۳ بوده و سابقه زیادی در پروژه ها و سرمایه گذاری های موفق در حوزه فناوری غیرمتمرکز با خود حمل می کند. مفهوم Mocaverse در ماه دسامبر ۲۰۲۲ و مجموعه NFT رسمی آن در ۲۰۲۳ راه اندازی شد. هدف، ایجاد یک کامیونیتی همکاری کننده درون اکوسیستم Animoca Brands بود که بتواند ارتباطات میان ذینفع های مختلف را، از جمله سرمایه گذاران، شرکا و اعضاء تیم، تسهیل کند.

Mocas به عنوان یک کارت عضویت عمل می کند و دسترسی هولدرها به مزایای متعددی در این ۴ حوزه را ممکن می سازد: یادگیری، بازی، ساخت و ساز و سهیم شدن در اهداف اجتماعی. Animoca Brands که بیش از ۳۸۰ پروژه را زیر چتر حمایتی خود گرفته، از Mocaverse برای متحد ساختن ابتکارات متنوع خود استفاده می کند تا ترویجگر تعاملات میان پروژه ای و رشد مشترک باشد.

راه اندازی توکن و دستاوردهای کلیدی

راه اندازی توکن MOCA در MocaList، یک لانچ پد با نام تجاری مشترک که در همکاری با CoinList توسعه یافته است، اجرایی شد و مشارکت زیادی را به همراه داشت. سرمایه از پیش واریز شده به رقم ۲۹٫۳ میلیون دلار رسید که تقریبا ۱۲ برابر از جایگاه های موجود بیشتر بود. فروش آن در ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد و فقط ظرف ۶ ساعت از هدف ۵ میلیون دلاری خود گذر کرد تا تبدیل به سریع ترین راه اندازی توکن سال ۲۰۲۴ در CoinList شود.

مجموعا ۱۲۶,۹۸۴,۱۲۷ کوین MOCA با قیمت ۰٫۰۳۹۳۸ به ازای هر توکن برای راه اندازی در نظر گرفته شده بودند که کمی بیشتر از ۱٫۵ درصد عرضه کل این توکن است. این راه اندازی تقریبا ۱۷,۰۰۰ مشارکت کننده مستقل را از ۱۲۳ کشور به خود جذب کرد که این مسئله، جذابیت جهانی و حمایت شدید کامیونیتی از این پروژه، و در مقیاس بزرگتر خود برند، را برجسته می کند.

به غیر از آن، Animoca Brands، علی رغم کاهش علاقه مندی سرمایه گذاران به متاورس، همچنین ۲۰ میلیون دلار را به عنوان سرمایه گذاری اولیه در ۲۰۲۳ برای راه اندازی پروژه وب۳ بومی خود، Mocaverse، جمع آوری کرد. امروزه، سازمان های سرمایه گذاری کلیدی ای که حامی این پروژه هستند عبارتند از: OKX Ventures, Polygon Ventures, Foresight Ventures, و Dapper Labs.

اقتصاد توکنی

عرضه کل کوین MOCA، تعداد ۸٫۸۹ میلیارد است. به گزارش خود پروژه، از این رقم، سهم عرضه در گردش بازار آن تقریبا ۱٫۱۴ میلیارد کوین است که ۱۲٫۸ درصد از کل عرضه را تشکیل می دهد. این رقم نشان دهنده کوین هایی است که در حال حاضر در بازار قابل معامله هستند.

تغییرات قیمتی MOCA در کوینکس

تغییرات قیمتی MOCA در کوینکس

در ۲۵ تیر، کوین MOCA با قیمت تقریبا ۰٫۱۱ دلار معامله می شود و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن، فقط در کوینس به معادل ۲۰٫۴۳ هزار دلار USDT می رسد. با حساب اینکه ۱۲٫۸ درصد از عرضه آن در حال حاضر در بازار در دسترس است، ارزش بازار در گردش MOCA به بیش از ۱۲۶٫۶ میلیون دلار در زمان نگارش این مقاله می رسد.

اگر می خواهید به معاملات رمزارزها بپردازید، کوینکس مکان مناسبی برای پیدا کردن قیمت ها و نوسانات فوق العاده است.

نمای کلی:

● نام: MOCA

● لینک رسمی: https://www.mocaverse.xyz/

● مرورگر: https://etherscan.io/address/0xf944e35f95e819e752f3ccb5faf40957d311e8c5

● عرضه‌ی کل: ۸٫۸۹ میلیارد

● آدرس قرارداد: ۰xF944e35f95E819E752f3cCB5Faf40957d311e8c5

● تلگرام: https://t.me/Mocaverse

● توییتر: https://twitter.com/MocaverseNFT

● صرافی های متمرکز پشتیبانی کننده: کوینکس، KuCoin, Bitget, Bybit, Gate.io, MEXC, BitMart, HTX, BingX و غیره.

● صرافی غیر متمرکز پشتیبانی کننده: Uniswap و Jupiter

● لینک دسترسی به موقع کاربران به اطلاعات مهم: https://www.coinex.com/fa/info/moca

این اطلاعات توصیه ای برای سرمایه گذاری نیست.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]