مسیر کوییک R و S از هم جدا شد+ جدول قیمت
مسیر کوییک R و S از هم جدا شد+ جدول قیمت

اکوایران: بررسی بازار نشان می‌دهد امروز پرطرفدارهای سایپا با رشد ۳ تا ۱۰ میلیون و افت یک تا ۶ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شدند.

به گزارش اکوایران؛ با نگاهی به بازار خودرو می‌توان گفت پرطرفدارهای سایپا هم امروز همانند ایران خودرویی روز پرنوسانی داشتند و با این شرایط در کنار رشد طعم افت قیمت را هم چشیدند.

 فعالان بازار خودرو معتقدند این روزها ترمز افزایش قیمت در بازار کشیده شده است و پس از چند روز افزایش قیمت خودروهای داخلی در مدار نزولی قرار گرفته‌اند.    

رصد بازار نشان می‌دهد امروز «کوییک دنده‌ایS» با کاهش ۶ میلیونی در بازار به کانال ۳۰۰ میلیونی‌ها بازگشت. از سوی دیگر «کوییک دنده‌ایR» رشدی ۱۰ میلیونی را تجربه کرد.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار ۶۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و نسبت روز گذشته افتی ۵میلیونی را تجربه کرد. اما خانواده کوییک امروز در بازار با نوسان قیمت‌گذاری شدند و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار ۳۹۶ میلیون تومان قیمت خورد و رشد ۱۰میلیونی داشت «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار با افت ۶ میلیونی ۳۹۹میلیون تومانی شد و تغییر کانال داد.

 از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تیبا صندوق‌دار» امروز ۳۷۹ میلیون تومان قیمت خورد و یک میلیون افت قیمت را تجربه کرد، «تیبا ۲ معمولی» هم ۳۸۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری رشد ۳ میلیونی داشت. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز ۴۰۸ میلیون تومان قیمت‌ خورد و افت یک میلیون تومانی داشت.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]