قیمت مسکن در محله یوسف آباد تهران متری چند؟
قیمت مسکن در محله یوسف آباد تهران متری چند؟

اکوایران: مشاوران املاک درمحله یوسف آباد می گوید:‌هم‌اکنون متقاضی خرید و فروش و اجاره در این محله وجود دارد.به گفته آنها، قیمت هرمتر مسکن نوساز در یوسف‌ آباد، بسته به امکانات آن؛ بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان تعیین می‌شود

به گزارش اکوایران، برخی واسطه‌گران در محله یوسف آباد می‌گویند:هم‌اکنون متقاضی خرید و فروش و اجاره در این محله وجود دارد.به گفته آنها، قیمت هرمتر مسکن نوساز در یوسف‌ آباد، بسته به امکانات آن؛ بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان تعیین می‌شود و برای خرید واحدی با ۷۰ مترمربع زیربنا و نوساز دست‌کم باید ۱۰ میلیارد تومان بودجه در نظر داشت.

همچنین برای رهن هر متر آپارتمان در این محله، ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود و برای رهن کامل واحدی با ۱۰۰ مترمربع زیربنا، حدود ۲ تا ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تعیین می‌شود.

آپارتمانی ۱۲۰ متری، نوساز و دارای امکانات در یوسف‌ آباد، ۲۶ میلیارد تومان و واحدی ۱۶۸ متری و ۱۳ سال ساخت و دارای امکانات ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون به فروش می‌رسد.

برای واحدی ۹۵ متری،۲۳ سال ساخت و دارای پارکینگ و انباری، ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و برای آپارتمانی ۱۱۲ متری و ۲ سال ساخت، ۱۶ میلیارد و ۴۶۴ میلیون تومان تعیین شده است.

واحدی با ۶۹ مترمربع زیربنا و نوساز، دارای آسانسور، پارکینگ و انباری، ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و واحدی ۷۰ متری و ۱ سال ساخت، ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]