قیمت تتر سد کاهش را از دست می‌دهد؟ / دلار در حبس
قیمت تتر سد کاهش را از دست می‌دهد؟ / دلار در حبس

اکوایران: به عقیده تحلیلگران فنی حمایت مهم قیمت تتر ۵۱ هزار و ۴۰۰ تومان است که اگر نرخ زیر آن تثبیت دهد می‌توان گفت کف خط روند صعود که از ابتدای دی ماه شروع شده شکسته شده است.

به گزارش اکوایران، قیمت درهم در روز دوشنبه در ابتدا با کاهش شروع کرد اما در ادامه با افزایش، بالای قیمت روز یکشنبه بسته شد. قیمت درهم امارات ۱۳ هزار و ۹۶۰ تومان آغاز به کار کرد و در ابتدا با کاهش ۲۰ تومانی تا ۱۳ هزار و ۹۴۰ تومان پایین آمد. قیمت حواله در ادامه با افزایش در ۱۳ هزار و ۹۶۰ تومان به کار خودش پایان داد. با این قیمت درهم، دلار ۵۱ هزار و ۲۳۰ تومان برآورد می‌شود.

قیمت تتر از ۱۲ دی ماه به بالای ۵۱ هزار و ۴۰۰ تومان رفته است و در این یک هفته نتوانسته بالای ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان تثبیت روزانه دهد. با این حال قیمت تتر در طی مدت یاد شده تا ۵۲ هزار تومان هم بالا رفت. قیمت در روز دوشنبه بین ۵۱ هزار و ۴۰۰ تومان تا ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان نوسان داد. به عقیده تحلیلگران فنی حمایت مهم قیمت تتر ۵۱ هزار و ۴۰۰ تومان است که اگر نرخ زیر آن تثبیت دهد می‌توان گفت کف خط روند صعود که از ابتدای دی ماه شروع شده شکسته شده است.

شکاف قیمت تتر ور دلار هرات در روز دوشنبه همچنان بالای ۱۰۰۰ تومان بود. قیمت بیت کوین در روز دوشنبه به خاطر اخبار تایید صندوق ETF بیت کوین افزایشی شد و تا مرز کانال ۴۷ هزار دلار بالا رفت. عده‌ای تصور می‌کردند افزایش بیت کوین می‌تواند قیمت تتر را کاهش دهد و شکاف قیمت تتر و دلار هرات کمتر شود.

قیمت دلار هرات در روز دوشنبه، ۵۰ هزار و ۴۸۰ تومان شروع به کار کرد و بین ۵۰ هزار و ۳۵۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۵۵۰ تومان نوسان داد و نتوانست از محدوده حبس خود خارج شود. در پشت خط دوشنبه قیمت دلار هرات در ۵۰ هزار و ۴۹۰ تومان به کار خود پایان داد. البته قیمت دلار تهران هم مثل درهم با افزایش جزئی وارد کانال ۵۱ هزار تومان شد.

به عقیده تحلیلگران فنی قیمت دلار در یک محدوده مشخص گیر افتاده است. اگر قیمت دلار از بالا مرز مقاومت ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان را بشکند مرز مقاومت بعدی آن ۵۰ هزار و ۷۵۰ تومان خواهد بود. همچنین مرز حمایت دلار هرات ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان است که اگر از دست برود قیمت دلار به قبل از افزایش خود بر می‌گردد. البته گروهی از معامله‌گران معتقدند در صورت از دست رفتن ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان قیمت دلار هرات می‌تواند با هیجان حتی به کانال ۴۹ هزار تومان سرک بکشد. نکته بازار این بود که معامله‌گران مدعی بودند دلار سلیمانیه برای روز چهارشنبه ۵۱ هزار و ۱۰۰ تومان خریداری شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]