روز کم رمق در بازار خودرو؛ قیمت‌ها کاهشی شد + جدول
روز کم رمق در بازار خودرو؛ قیمت‌ها کاهشی شد + جدول

اکوایران: بررسی بازار نشان می‌دهد امروز پرطرفدارهای ایران خودرو با کاهش ۵ تا ۱۳ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شدند و برخی دیگر تغییر قیمت نداشتند.

به گزارش اکوایران؛ فعالان بازار خورو معتقدند ورق در بازار خودرو برگشته و در دو روز گذشته شاهد آرامش در این بازار بوده‌ایم.

به گفته فعالان بازار خودرو در روزهای اخیر خریداران از بازار فاصله گرفته‌‌اند و با این شرایط معامله در بازار خودرو به کمترین میزان خود رسیده است.

کاهش قیمت در بازار خودرو در حالی رقم خورد که امروز دلار در بازار شکل صعودی قابل توجهی داشت، اما بازار خودرو خلاف جهت این افزایش حرکت کرد و نشان داد که تمایلی به همراستایی با نرخ دلار ندارد.

براساس ارزیابی بازار در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «دنا پلاس توربو اتوماتAT » با کاهش ۱۳ میلیونی بیشترین میزان کاهش قیمت را به خود اختصاص داد و «پژو۲۰۷ دنده‌ای» هم با کاهش ۶ میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد. از سوی دیگر امروز «هایماS8 » و «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» در بازار تغییر قیمت نداشتند.

 قیمت محصولات ایران خودرو

 در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS8 »، «تارا اتوماتV2 » ، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT » مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار امروز «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» در بازار ۵۴۰ میلیون تومان  قیمت‌گذاری شد و نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت. «هایما S8 پلاس» هم امروز بدون تغییر در بازار یک میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان قیمت خورد. اما ارزیابی بازار نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها «تارا اتوماتV2» پس از چند روز رشد قیمت امروز کاهش قیمت را تجربه کرد و ۸۸۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «دنا پلاس ۶ دنده توربو» ۹۲۰ میلیون تومان قیمت خورد و کاهش ۵ میلیونی داشت، اما «دنا پلاس توربو اتومات» با کاهش ۱۳ میلیونی در بازار ۹۴۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. بررسی‌‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار ۷۰۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهش ۶ میلیونی داشت.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]