کلینیک سلامت بیمارستان صارم افتتاح شد
کلینیک سلامت بیمارستان صارم افتتاح شد

کلینیک سلامت بیمارستان صارم دقایقی پیش افتتاح شد.

در مراسم  افتتاحیه بیمارستان صارم، دکتر بهاره عباسی، قائم مقام بیمارستان صارم گفت: ۱۷ سال پیش در چنین روزی بیمارستان صارم به دست دکتر ابوطالب صارمی افتتاح شد. حیطه اولیه این بیمارستان بصورت تخصصی ناباروری بود و در واقع لقب پدر ivf نام گرفت و سپس خدماتی تخصصی تر مانند زایمان در آب و زایمان بدون درد و ماماهای همراه را به خدمات خود اضافه کرد.

صارم

عباسی افزود: در حال حاضر نیز با این دغدغه که پیشگیری بهتر از درمان می‌باشد و این را الویت بیمارستان خود قرار داده‌ایم. دغدغه ما این است که بدانیم مراجعین ما در چه سطحی از سلامت هستند و در این راستا پیرامون ۳ موضوع به افراد کارت سلامت خواهیم داد. 

صارم۲

وی افزود: حیطه اول کارت سلامت کارتی است که به دختران و پسران داده میشود که از نظر سلامت جنسی و تولید مثل ارزیابی میگردند. تا اگر خدای نکرده مشکلی وجود داشت بلافاصله تشخیص ها داده شود و سپس مراجع به عضویت باشگاه سلامت بیمارستان ما درخواهد آمد. 

صارم

قائم مقام بیمارستان صارم گفت: گروه دوم افرادی هستند که قصد ازدواج دارند و نیاز به بررسی قبل از ازدواج دارند. کلینیک‌های تخصصی مثل کلینیک پوست، دندانپزشکی، پستان، رادیولوژی و کنترل سقطهای مکرر همراه با تیم تخصصی ما مدیریت میشود و از نظر روانی روند درمانی را تحت نظر روانپزشکان و متخصصین پیگیری می‌کنند. 

عباسی در پایان اظهار کرد: ما در نظر داریم که وقتی مادری با فرزند مراجعه می‌کند از هر مراجعه به مرکزی دیگر بی نیاز باشد و در این مرکز به تمام نیازهایش پاسخ داده شود .

با همت بیمارستان ساختیم نه پول

دکتر ابوطالب صارمی، مدیر بیمارستان صارم ضمن اشاره به  رسالت خود گفت: توانستیم برای اولین بار در ایران در وطن خودمان به نیاز زوج‌های جوان نابارور که برای درمان به کشورهای توسعه یافته مهاجرت میکنند، یاری رسان باشم. با دردسرهای زیادی و گرفتن مجوز از خود امام خمینی (ره) شروع کردیم به تأسیس مرکز ivf با هزار دلار توانستم این کار را انجام بدهم. جلوی خروج  ارز را از کشور گرفتم.

صارمی اظهار کرد: در این زمینه هیچکس به من کمک نکرد. تا اینکه یکی از دانشجوی خودم معاون وزارت بهداشت شد و بعد از درخواست من بلافاصله موافقت کرد و تمام اقدامات لازم برای تاسیس بیمارستان تک تخصصی زنان را گرفتم .و این شد که مجوز برای این بیمارستان داده شد.ب ا وام ۲۳ درصد و ۸ برابر وام من بازپرداخت داشتم. ۸ میلیارد را من ۴۰ میلیارد پس دادم.

وی افزود: اینجا را پول نساخت، همت ساخت. هر موقع وطن پرستی بلند شد توانسته به این  مملکت کمک کند. در آمریکا چکاپ کلینیک دارند. ۱۱ درصد خانمها احتمال سرطان پستان دارند. سرطان رحم ۱۰۰ درصد قابل پیگیری است. سرطان پستان را براحتی خودتان میتوانید تشخیص دهید. سکته های قلبی همه اینها اروپا هستند. ما این را میخواهیم که زنان قبل از آنکه دچار عارضه خطرناک شوند،  از بیماری های خطرناک پیگیری کنیم و عزیزی را از دست ندهیم.

صارم۵

صارمی تاکید کرد: روزانه ۴ تا ۵  مراجعه کننده مبتلا به سرطان پستان داریم و این خیلی وحشتناک است. درمان در خارج از کشور ۱۰۰ هزار دلار هزینه دارد. در اینجا حمایتی نداریم که بخواهیم کارهای تخصصی انجام شود. هزینه پشیگیرانه از این بیماری بسیار اندک تر از درمان آن است. ما شما را با کارت‌های سلامت بیمه میکنیم و در نوبت های مقرر از شما خواسته میشود تا با چکاپ و تشخیص به کلینک مربوطه مراجعه کنید و پیگیری شما به عهده ما است تا هیچوقت دچار بیماری نشوید. من خط سوم درمان هستم من نه خصوصی هستم و نه دولتی، بلکه من مردمی هستم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]